Gå til innhold

Hvor bra er Resident evil4?


Philkenn

Anbefalte innlegg

Jeg synes spillet ble for grunt. Historien var rimelig forutsigbar, og det var en del cheesy kommentarer. Nye motoren og gameplayet var spennende det.. Den første timen. Spillet finnes ikke creepy, vil heller kalle det splatter enn horror. Og jeg er lite glad i dører o.l som åpner seg automatisk bare fordi man har drept en stor boss. Hvem er det egentlig som står klar til å åpne døren videre så fort bossen dør?

 

Takke seg til intellektuelle, filmatiske spill som Psychonauts og Beyond Good and Evil.

Endret av SEeKz0r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes spillet ble for grunt. Historien var rimelig forutsigbar, og det var en del cheesy kommentarer. Nye motoren og gameplayet var spennende det.. Den første timen. Spillet finnes ikke creepy, vil heller kalle det splatter enn horror. Og jeg er lite glad i dører o.l som åpner seg automatisk bare fordi man har drept en stor boss. Hvem er det egentlig som står klar til å åpne døren videre så fort bossen dør?

5731027[/snapback]

Er enig i at handlingen ikke er så all verden, og at det kan bli litt vel jalla til tider. Å forvente noe annet av et spill som dette er imidlertid som å tro på julenissen. Du synes kanskje ikke spillet er creepy, men det er nok av andre som synes det. Selv fant jeg det heller ikke veldig skummelt, men stemningen er meget god gjennom hele spillet, og det har sine skvette-øyeblikk.

Dører som åpner seg når man har drept bosser er ren spillmekanikk, du kan da ikke mene at de to spillene du trekker frem er fritt for slikt? Skulle man kunne løpe forbi bossen og slippe å ta ham? Så vidt jeg kan huske har Beyond Good and Evil en slags "hinne" man ikke kan komme seg forbi i starten, og Psychonauts er vel ikke direkte "realistisk" det heller.

Greit nok at du ikke likte RE4, men når du forsvarer standpunktet ditt med en setning som:

Takke seg til intellektuelle, filmatiske spill som Psychonauts og Beyond Good and Evil.

5731027[/snapback]

får jeg bare makk. :sick: Det er da faen sylte meg ikke det spøtt mer "intellektuelt" å spille noen av disse spillene enn RE4, som dessuten er minst like "filmatisk". Jeg er enig i at Beyond Good and Evil er fantastisk, men Psychonauts er noe pretensiøst piss, skreddersydd for kvasi-klyser som liker å komme med uttalelser som ovenstående sitat. Sitt gjerne og stirr på navlen til øyet blir stort og vått, men vær så snill, ikke prøv å rekruttere annen lettpåvirkelig ungdom til aktiviteten...

Lenke til kommentar
Jeg har det, det ser VELDIG godt ut, og det virker iallefall bra.

Men desverre er jeg sånn pingle at jeg ikke tør spille det noe særlig  :blush:

Blir jo livredd hver gang noen angriper meg..

5672231[/snapback]

HAr det også sånn. Spiller Resident Evil zero no. Fikk nesten hjerte attack når det kom en zombie ut av Kjøleskape. Syns det blir litt for skummelt og spille når jeg er aleina i rommet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg synes spillet ble for grunt. Historien var rimelig forutsigbar, og det var en del cheesy kommentarer. Nye motoren og gameplayet var spennende det.. Den første timen. Spillet finnes ikke creepy, vil heller kalle det splatter enn horror. Og jeg er lite glad i dører o.l som åpner seg automatisk bare fordi man har drept en stor boss. Hvem er det egentlig som står klar til å åpne døren videre så fort bossen dør?

 

Takke seg til intellektuelle, filmatiske spill som Psychonauts og Beyond Good and Evil.

5731027[/snapback]

 

 

He he godt sagt har selv spilt alle de nevnte spilla og alle er bra på hver sin måte kan forøvrig ikke sammenlignes

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...