anal_fabet Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Jeg formaterte maskina for en liten stund tilbake og fikk pluttselig 2 unlocks til når jeg instalerte SF pakken. Har instalert den før og fikk 2 stk da og anntar at de to nye skulle være for EF pakken men tingen er at jeg fikk ikke velge unlocks selv. endte opp med auto hagla til engineer klassen og p90 greia til anti tank klassen... Det er 2 klasser jeg spiller svært lite. Er det noen plass man kan "angre" på unlocks man har"
avtrekkeren Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Hehe, gjør som en kompis av meg da han fant ut at han hadde 50000 points til neste unlock: Laget ny character med "v2.0" som etterslep i nicket
cyberPanda Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Hehe, gjør som en kompis av meg da han fant ut at han hadde 50000 points til neste unlock: Laget ny character med "v2.0" som etterslep i nicket 5671572[/snapback] hehe, da ble han ganske ein når 1.1 patchen kom nå for tiden tar det ikke lange tia å få nye unlocks, ikke som i gode gamle dager nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå