Gå til innhold

Er det lurt å lagre passord på Dataen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan vel være lurt å la det ligge flere steder, jeg har selv en del passord liggende på en txt fil på PCen, men ikke med noen kritiske passord. Det er til mine emial kontoer hos min ISP, som jeg hvis jeg skulle miste jeg kan få tilbake eller få nye. Andre passord har jeg slik at jeg husker det uten noe hjelp.

Lenke til kommentar

Å lagre passordene i hodet er helt grei den, tungvint og huske på masse forskjellige passord som inneholder alt mulig rart.

Har vel lagret en del passord i alle år på pcen, og til nå har jeg vel ikke merket noen med stor interesse for dem nei :p

 

Eneste "problemet" med å lagre dem på pcen er jo det at du plutselig kan ha renamet filen til noe som ikke er "her-er-mine-passord" liksom, og da finner du ikke passordene dine igjen.

Lenke til kommentar
Eneste "problemet" med å lagre dem på pcen er jo det at du plutselig kan ha renamet filen til noe som ikke er "her-er-mine-passord" liksom, og da finner du ikke passordene dine igjen.

 

Hvis man tilfeldigvis kommer hjem fra en aldri så liten by tur og tror at man er skikket til å bruke dataen, sovner med hode i tastaturet. våkner av at brannalarmen går fordi man har glemt pizzaen i ovnen.

 

Da kan det være man har klusset med noen filer ja!!!

 

 

:!: :!: :!: :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...