Lukas Arnaz Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Har lastet ned et Curling spill jeg synes var bra. Heter shotstone og demo og fullversjon kan skaffes på www.shotstone.com Dersom det er noen andre som spiller dette eller andre curling spill på PC så stiller jeg gjerne opp til en match online "Huuuuurrrryyyyy"
jojo123 Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 laster ned demo nå... kan vel prøve en match...
Lukas Arnaz Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Skrevet 26. februar 2006 Har ikke prøvd multiplayer enda men det funker vel Synes det var ganske godt laget. For å spille match må du nok kjøpe spillet (!), ellers får du bare spille 10 min..
Lukas Arnaz Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Skrevet 26. februar 2006 Kult at folk er interessert Jeg sitter stort sett og nerder med PC'en på kveldstid, så det blir sikkert mulighet for litt online curling utover. Men nå er det køys.. jobbe i morra
ErlendRU Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Det var jo kult så lenge det varte da.. Trur ikke jeg gidder å kjøpe det da.
avtrekkeren Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Slo computer på vanskeligste med 15-5... Dumt det ble så enkelt så fort... :/
Mott Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Noen som vet om noen andre gøye curling spill som er gratis??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå