Tordenflesk Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 jepp, hadde en D-LINK 624+ en god stund og var (faktisk) fornøyd med den. Påfredagen døde den. Det er helt umulig å få liv i den med den orginale strømforsyningen, og hvis jeg bruker en annen blinker alle led'sa i front som om det var rave-party på gang. nå i går kjøpte jeg meg en Belkin F5D7230 og var rimelig fornøyd med den. Nå i morges våknet jeg da til enda en død router(samme symptomer). Hvorfor skjer dette? Akkurat nå bruker jeg en gammel Billion bipac 640AE uten wifi. Har tenkt å kjøpe meg en Linksys WRT54GS, men først vil jeg seff være sikker på at ikke den også dør. Begynner å bli dyrt dette her
Mammuten Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Nettverkskortet ditt som sender UT spenning til router'n? Eller bruker du kanskje trådløst du.. :S
Behydro Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Tja.... Der er vel en million ting som kan være årsaken men: -Uflaks? hehe -Feil på strømmnettet ditt, kan får høte spennings peak´er -Feil på tilkoblet nettverks utstyr -kanikkekommepåflereting......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå