Gå til innhold

musematte til G5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler på det sterkeste at du går for: SteelPad.

 

Etter min mening så har SteelPad alltid laget de beste mattene til Gaming,

+ at Logitech's G5/G7 mus har disse nye supre beina eller platene eller hva du nå kalere det under musa som gjør at den glir utrolig godt rett på pulten og på treverk, så hvis du alikevel ønsker en musematte til den (anbefaler det ja, den glir ikke så bra på treverk), så er SteelPad et veldig godt alternativ fordi disse nye platene/beina til G5/G7 gjør sånn at den faktisk glir utrolig dårlig på tøy matter, da glir den nesten såpass dårlig at det er bedre rett på pulten! Derfor er SteelPad bra, fordi de har top musematter laget av tøy - aluminium - tøy + plast - plast...

Veldig mange andre har bare matter laget av tøy som da funker ganske dårlig, men IceMat funker bra. Men det er så mange som klager på IceMat at jeg vil neppe anbefale det.

Du må uansett, hvis du ikke har gjort det da. Oppdatere musas firmware til den nyeste, ellers så vil mange musematter, samt IceMat ikke funke med musa i det heletatt, men oppdaterer du firmware'n så er ikke det noe problem!

 

Anbefaler Steel Pads nye: 5L

 

Har aldri hørt noen som har klaget på SteelPad før, og SteelPad er jo også spesielt rettet mot Gaming.

Eller jo jeg hørte masse klager på at MX1000, når det var ny. At den ikke funka med SteelPad 4S, og det gjorde den heller ikke. Men herregud folk må da lese på esken før de klager! Det står det at MX1000 ikke fungerer ved berrøring av metal, og matta er jo av aluminium! Og det er jo metal! Men alle disse problemen er fikset med firmware oppdatering, så sørg alltid for å laste ned den nyeste firmware'n, og du vil ikke få noen slike problemer. Uten om det så har jeg aldri hørt annet en skryt om SteelPad.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...