Pozzolan Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Hei! Jeg har innstallert OpenSuse 10.0 med Gnome og er veldig fornøyd!! Det jeg trenger hjelp til er å få alle knappene på min MX518 til å virke. Da de er veldig gode å ha når man spiller Wolfenstein Enemy-Territory. Jeg er ikke så veldig "pro" enda men kan litt basic så ikke post for avansterte ting Takker for alle fornuftige svar!!
LessThanJake Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Den beste metoden er å bruke evdev, men det innebærer konfigurasjon av xorg.conf, finnes masse guider på nettet, prøv å finne en for din mus.
Pozzolan Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Tusen takk for hjelpen alle sammen!! Har endelig fått knappene til å virke Jeg fikk det ikke til i SuSe så jeg byttet til Ubuntu. Det gjenstår bare ett problem: Knappene virker i firefox, Wolfenstein Enemy-Territory men det er umulig å binde noen av knappene til Teamspeak2. Et det noen som har en løsning på dette? Det ser ut som at Teamspeak rett og slett ikke finner knappene da det fungerer med andre knapper. Finnes det noe programm som gjør at jeg kan binde tastaturknapper på MX518? Da jeg tror at dette hadde gjort susen. PS: Vet ikke helt om jeg skulle bumpe denne eller lage ny tråd så bare si ifra.
Orjanp Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Fikk du scroll knappene til å virke? De som de som ligger over og under scroll hjulet? Ørjan...
Pozzolan Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Nei, de fikk jeg ikke til å virke. Jeg fikk heller ikke kanppen som er på midten av musen til å virke. Men de er ikke så viktige, men det hadde vært fint å få dem til å virke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå