Gå til innhold

skjermen går av på min ibm thinkpad t42p


Jawohl

Anbefalte innlegg

heisann:)

 

jeg har en IBM Thinkpad T42p og når jeg spiller warcraft 3 etter en liten stund går skjermen av og lyden forsvinner, jeg skrur pcen av og skjermen er fortsatt svart... etter noen ganger går den på med skjermen på... noen some vet hva dette er for noe? , det sker også nå jeg spiller GTA 2 , ikke når jeg ser film eller hører på musikk, bare når jeg spiller

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
heisann:)

 

jeg har en IBM Thinkpad T42p og når jeg spiller warcraft 3 etter en liten stund går skjermen av og lyden forsvinner, jeg skrur pcen av og skjermen er fortsatt svart... etter noen ganger går den på med skjermen på... noen some vet hva dette er for noe? , det sker også nå jeg spiller GTA 2 , ikke når jeg ser film eller hører på musikk, bare når jeg spiller

5665240[/snapback]

 

Svakt skjermkort og for varm maskin ved spilling er kankje et godt tips...

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
heisann:)

 

jeg har en IBM Thinkpad T42p og når jeg spiller warcraft 3 etter en liten stund går skjermen av og lyden forsvinner, jeg skrur pcen av og skjermen er fortsatt svart... etter noen ganger går den på med skjermen på... noen some vet hva dette er for noe? , det sker også nå jeg spiller GTA 2 , ikke når jeg ser film eller hører på musikk, bare når jeg spiller

5665240[/snapback]

 

Svakt skjermkort og for varm maskin ved spilling er kankje et godt tips...

5756742[/snapback]

det virket før!, uansett, er det sånn at pcen oppnår en varme får å gjøre det?

skjermkortet er 128 mb

Lenke til kommentar
hva er det med varmen?, jeg har en pakket me frossen pomfri under pcen...  hdd0:32,temp1:58

5773829[/snapback]

 

:!: Vel, 58 grader skulle ikke være altfor ille. Prøvd å reinstallere windows og legge inn siste drivere for skjermkort etc?

5773865[/snapback]

ikke heelt min pc da ;)

 

Du har en pakke med pommes frittes under pcen?

makan til alternativ kjøleløsning ^^

den begynner å tine nå.. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...