Gå til innhold

Spinal Reaper vs. The Untamed Blade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bonereavers edge har mer dmg en The Untamed blade, er ikke den bedre med sword specc etc da? ikke vet jeg...

men jeg ville valgt Bonereaver > Spinal

Uansett så er jo Ashkandi bedre enn alt så ;)

Skrevet

5666790[/snapback]

Dark edge of insanity er nok bedre. ;)

5666919[/snapback]

Det er nok mer pvp enn pvE

Skrevet

TUB er våpenet som har MEST burst damage i spillet, når 600 AP proccen er på er våpenet et 113 DPS våpen med litt over 400 i maxdamage om du bare tenker på proc + vanlig weapon dps/maxdamage derfor sammen med sword spec lager den mest burst damage, jeg har den selv og synes den proccer hele tia og det er deilig med 2k+ mortal strikes :p (Rekord nå er 2148 for meg uten crusader) Når den ikke proccer er den ca like bra som spinal og reaver men den har 0.1% crit og 16 stamina mer enn reaver selvom du mister 21 maxdamage :) Det er verdt det og det er deilig å vite at du gjør større crits enn de med askhandi og sulfuras :D

Skrevet

Vel.. Gjort MC siden Juni i fjor, i går droppa Spinal Reaper for første gang.. Ingen warriors ville ha, så den gikk til en pally. (Vi har 1x TuB)

-.-

Skrevet
TUB i PVE siden man har Sword Speccen som gjør at man gjør mer dmg fortere.

5668599[/snapback]

Dette er altså ikke en fordel i PvP?

5670555[/snapback]

Jo, seff er det bra i PVP, men bedre i PVE siden man står og hamrer løs på en boss eller en mob lenge så går proccen av flere ganger og man gjør mer dmg.

I PVP er det bedre med crits imo.

Skrevet (endret)
Spinal Reaper droppa for oss, 2 uker siden.

En hunter biddag 550 dkp å fikk den, ingen warriors var sur, ikke i det  hele tatt :p

5675642[/snapback]

Jaja. Om Hunteren fikk Spinal Reaper er både han og Guild Masteren idiot :)

Selv ville jeg tatt den som droppa først :p

Endret av emes
Skrevet
TUB er våpenet som har MEST burst damage i spillet, når 600 AP proccen er på er våpenet et 113 DPS våpen med litt over 400 i maxdamage om du bare tenker på proc + vanlig weapon dps/maxdamage derfor sammen med sword spec lager den mest burst damage, jeg har den selv og synes den proccer hele tia og det er deilig med 2k+ mortal strikes :p (Rekord nå er 2148 for meg uten crusader) Når den ikke proccer er den ca like bra som spinal og reaver men den har 0.1% crit og 16 stamina mer enn reaver selvom du mister 21 maxdamage :) Det er verdt det og det er deilig å vite at du gjør større crits enn de med askhandi og sulfuras :D

5672953[/snapback]

Altså, nå har jeg fått slengt ett 3k ms crit fra Ashkandi i trynet, så ikke kom å si at du outcritter ashkandi...

Skrevet (endret)

5666790[/snapback]

Dark edge of insanity er nok bedre. ;)

5666919[/snapback]

vennligst skli meg en link av det sverdet...

søkte på thottbot og på allakhazam, ingen ting.

Endret av Amon Amarth

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...