Gå til innhold

X-Men: The Last Stand - Info og nyheter


Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom nettopp hjem fra premieren <3

Først av alt, jeg skjønner absolutt ikke alle disse dårlige kritikkene. Jeg elska alt ved den, bortsett fra noe filmføringa. Diverse scener virka rotete og uoversiktlig. Det, og at de som skrev manuskriptet/regissøren har gjort hele greia med Phoenix/Dr. Grey helt feil - de fremstilte det som at Phoenix var en ting som Grey "utvikla", mens det egentlig er en skapning som overtar kroppen hennes.

Men det var konge, alt i alt.

 

 

Og bare sånn på si, "I'm the Juggernaut, bitch!" kommer fra http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=15862

 

"Don't you know who I AM? I'm the Juggernaut, BITCH!"

Lenke til kommentar

Hm hva skal jeg si om filmen? Synes fortsatt at film nr 2 er bedre historiemessig. Film nr 3 var litt kort og var noe rotete i enkelte av scenene. Når det er sagt så var filmen bra, hadde veldig mange gode action scener og veldig imponerende effekter. For dere som øsnker å få mest ut av filmen burde vente til credits er over fordi det blir vis 30 sekunder om en av karakterene. :grin:

Lenke til kommentar

Filmen var storartet.

 

Jeg ble veldig positivt overasket. Den slo de to første ned i støvlene, men det er også (paradoksalt nok) mye takket være de to første. Et verdig punktum.

 

Og nå får vi vente på spin offsene :)

 

 

Og fikke dere med dere klippet som kom etter rulleteksten?

Lenke til kommentar

Ah, visste ikke at det var en slik post, dotten. Takk for at du merga den.

 

I'm the Juggernaut, bitch!

 

Og ja, fikk den med meg. Skumle saker - håper bare de lar den ligge med 3 filmer, da det kan fort bli dårlig med flere. Selv om jeg håper det blir flere /bra/ filmer.

Og for guds skyld, la Apocalypse bli med :--D

Lenke til kommentar
Ah, visste ikke at det var en slik post, dotten. Takk for at du merga den.

 

I'm the Juggernaut, bitch!

 

Og ja, fikk den med meg. Skumle saker - håper bare de lar den ligge med 3 filmer, da det kan fort bli dårlig med flere. Selv om jeg håper det blir flere /bra/ filmer.

Og for guds skyld, la Apocalypse bli med :--D

6172027[/snapback]

 

Noooooooo! Ikke Apocalypse!

Imo den værste karakteren i Marvel universet etter at Frank Castle/Punisher ble 'guddomelig' :D

 

Neifyfyfy

 

Gi meg heller en 3timer lang versjon av Onslaught-saga'n!

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar
Filmen var storartet.

 

Jeg ble veldig positivt overasket. Den slo de to første ned i støvlene, men det er også (paradoksalt nok) mye takket være de to første. Et verdig punktum.

 

Og nå får vi vente på spin offsene :)

 

 

Og fikke dere med dere klippet som kom etter rulleteksten?

6171815[/snapback]

 

Filmen var Genial så den på premieren i går, helt klar 6er!

 

Så ikke det etterpå men fikk det fortalt, tenker vi kommer til og se enda en X men film jeg :D

Lenke til kommentar
Hva? klipp ETTER rulleteksten? Tell me! please!

6179168[/snapback]

 

 

Ok(dette er stor spoiler for de som ikke har sett filmen, så ikke trykk!) ;

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Xavier har overlevd, har overført bevissheten sin til fyren som lå i sykeseng. (han som lå i koma som ble vist på filmen som Xavier viste til elevene)
Lenke til kommentar

ctv: både og ;)

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

han tar hånda over brikken, men vi ser ikke at han rører den. SLik jeg ser det kan det bety 2 ting: han har et ønske om å klare det, eller han her fortsatt noen evner.

 

Mest sannsynelig det siste, men det vet vi jo ikke før det eventuelt kommer en 4er. Hadde vært kult.

Lenke til kommentar

De holder på med både egen Wolverine film og egen Magneto film, begge skal ta til en god stund før handlingen i X-Men filmene, så det blir nok ikke noen oppfølgere på en god stund. Det er også blitt avkreftet at det kommer en oppfølger til filmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...