MrLee Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 tja, det er ikke uhørt. vet America's Army hadde store problemer med å kjøre stabilt på overklokkede CPUer til tider.
Vice Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Så lenge den overklokkede CPU'en er stabil har det ikke noe å si for verken det ene eller det andre programmet. Problemet med overklokking er at mange klokker for mye og selv om CPU'en tilsynelatende er stabil er den i virkeligheten ikke 100% stabil på den nye frekvensen.
avtrekkeren Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 (endret) Så lenge den overklokkede CPU'en er stabil har det ikke noe å si for verken det ene eller det andre programmet. Problemet med overklokking er at mange klokker for mye og selv om CPU'en tilsynelatende er stabil er den i virkeligheten ikke 100% stabil på den nye frekvensen. 5671877[/snapback] Jepp, dette gjelder ikke bare CPU, men skjermkort også for den saks skyld. Har flere ganger opplevd å klokke skjermkortet, for å oppleve en ganske markant nedgang i 3DMark-score. Kan vel være at skjermkortet ikke får nok strøm til å takle de frekvensene. Endret 27. februar 2006 av KriFos
Akidon Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Så lenge den overklokkede CPU'en er stabil har det ikke noe å si for verken det ene eller det andre programmet. Problemet med overklokking er at mange klokker for mye og selv om CPU'en tilsynelatende er stabil er den i virkeligheten ikke 100% stabil på den nye frekvensen. 5671877[/snapback] Jepp, dette gjelder ikke bare CPU, men skjermkort også for den saks skyld. Har flere ganger opplevd å klokke skjermkortet, for å oppleve en ganske markant nedgang i 3DMark-score. Kan vel være at skjermkortet ikke får nok strøm til å takle de frekvensene. 5672448[/snapback] Har god score på 3dmark Fik furyfax til å clocke for meg så clockingen skulle være i orden. men battlefield takle ikke de to kjernene mine
Mr.Anki Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Skrevet 27. februar 2006 (endret) hva slags dobbelkjerne prosessor fra AMD bør jeg ta da ? innlegg nr 100 Endret 27. februar 2006 av anki91
Arne_F Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Jeg kjører spillet glatt med min X2 3800+ Manchester. Det blir ingen ytelsesøkning ved å kjøre med begge kjernene (eller omvendt) i mitt tilfelle.
Akidon Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Men uansett så klarer jeg å kjøre spillet når jeg bare bruker ene kjernen det er når anfiniteten står på både kjerne 0 og 1 det blir kluss.... gjelder forsåvidt i mange spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå