Gå til innhold

Støter bf2 dobbel kjerne prosessor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sant. Høyrt at dei som har dual ikkje klarer å få til spilet.

5661083[/snapback]

Hvem har du hørt noe sånt av?

Jeg mener absolutt ikke at bf2 ikke støtter dual core, men det utnytter det ikke, i hvert fall ikke i stor grad.

Skrevet

Dual core bruker bare ene prosessoren... Hvis du har problemer med lagg er det ofte fordi den ikke takler dual core. Da må du sette anfineten til ene kjernen

Skrevet
hmm, i hw sin x2 3800 test fikk de flere fps med den enn med single core da... :hmm:

5664969[/snapback]

Men i den testen brukte de ATI Radeon X600 Pro. Altså en helt ubrukelig test :hrm:

Skrevet

at BF2 ikke støtter dual core er ikke det samme som at resten av systemet ikke gjør det.

kjører du BF2 på en kjerne alene, er det jo klart at du vil få bedre ytelse enn om det må dele kjerna med alle de andre programmene som ligger og surrer i bakgrunnen.. ;)

Skrevet
at BF2 ikke støtter dual core er ikke det samme som at resten av systemet ikke gjør det.

kjører du BF2 på en kjerne alene, er det jo klart at du vil få bedre ytelse enn om det må dele kjerna med alle de andre programmene som ligger og surrer i bakgrunnen.. ;)

5666541[/snapback]

Det er klart men du må¨kjøre bf2 på kun den ene kjernen ellers blir det lagg om ud har adlir så mye fps

Skrevet

Hvis jeg prøver å spille BF2 på min 4400+ så disconnectes jeg fra *alle* servere. Jeg kan fikse problemet ved å tvinge programmet til kun å kjøre på 1 kjerne. Så nei, spillet fungerer ikke engang på 2 kjerner her hos meg. Men det er allikevel fullstending spillbart når det går på 1 kjerne.

Skrevet
Hvis jeg prøver å spille BF2 på min 4400+ så disconnectes jeg fra *alle* servere. Jeg kan fikse problemet ved å tvinge programmet til kun å kjøre på 1 kjerne. Så nei, spillet fungerer ikke engang på 2 kjerner her hos meg. Men det er allikevel fullstending spillbart når det går på 1 kjerne.

5667657[/snapback]

Spillet fungerer helt greit på min 4400, uansett om jeg velger én eller to kjerner. Har hørt at problemet du beskriver kan oppstå dersom man ikke installerer CPU drivere for x2. Drivere finnes her

Skrevet
Amd Athlon 3800+ Manchester

Har du klokket din??

5667637[/snapback]

Nope, ikke kommet så langt enda...mener å gjøre det snart. Men det blir liksom aldri til at jeg setter meg ned og gjlør det :p

Må vel kjøpe meg en annen kjøler enn stock også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...