Gå til innhold

Problemer med å laste ned fil fra webområde

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har en plass på nettet som jeg en gang i blandt bruker til å legge ut noen bilder og sånt. Det har funka fint. Men nå har jeg lastet opp en rar fil på 53MB som ikke går å laste ned. Noen ganger laster den ned bare 100kb, og noen ganger kommer den halvveis. Får ikke noen feilmelding eller noe som helst.

Noen som vet hva som er galt?

Dere kan prøve selv: http://www.mossing.net/bmw/

Endret av Ronny M
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg prøvd flere ganger igjen med samme resultat. Den begynner å laste ned, men etter ett sekund så går fremdrifts indikatoren rett i topp, og det står: Nedlastingen er fullført. Selv om den bare har lastet ned 123KB.

Er det ingen som kan tenke seg hva som er problemet? Er det flere enn MC2 som har prøvd å laste ned fila?

Skrevet (endret)

Prøvde jeg og nå....

Fikk bare lastet ned 60,8 kB. Ser ut som fila er korrupt(dvs. feil i headeren).

Hvis du har mulighet, prøv å last den opp på nytt.

EDIT: Prøv med et annet ftp-program og.... kanskje det er noe galt med det.

Er det trial-versjon forresten?

Endret av Oxido
Skrevet (endret)

Nå fikk jeg plutselig lasta ned hele fila av en eller annen grunn, etter 20 forsøk. Skulle prøve en gang til, men da kom den ikke lenger enn til 37MB før den stoppet med meldingen: Nedlastingen er fullført. Hva skjer?

Har prøvd å pakke å laste opp fila på nytt, uten at det hjalp. Bruker FTP Commander, som er freeware. Bør være bra nok det.

Har ikke prøvd andre nettlesere, men på de 10 åra jeg har brukt iexplorer så har det aldri vært problemer med nedlasting. Tviler på at det nettleseren, men vet jo aldri.

Det er jo merkelig at det går noen ganger, og noen ganger ikke. Det er også rart at den noen ganger stopper på 100KB, og noen ganger på over 30MB. Det er ikke bare på min maskin heller.

Kan det være serveren som fila ligger på som krangler?

Endret av Ronny M
Skrevet

jeg bruker opera og det ser ut som at det funker fint her.

kan hende at det er noe feil på serveren. (at den passer best for firefox eller opera. men jeg vet ikke)

ikke det at det er det jeg har mest peiling på men det er jo en mulighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...