Gå til innhold

Gøyale Lan spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart at ingen har nevnt Serious Sam spillene. Jeg har ikke prøvd det nyeste, men the first encounter samt the secound encounter er UTROLIG morsomt over LAN. Man kan faktisk spille hele spillet i co-op modus. Anbefales på det varmeste. Lekker grafikk og funker på de fleste PCer.

Lenke til kommentar

harf. takker for all svar igjen.

Spilte Trackmania nations (sykt irriterende spill, vansklig som fy og mestre også foresten, men ganske morro over lan :))

spilte ikkje WWP men Worms Armageddon, temmelig fett det og :)

 

gode gamle Transport tycoon, en ny version bare et par nye kule finesser og litt ymse som f.eks VANNVITTIG svære kart. kan ha mange mange vogner på tog (mer en 12) og man kan sette buss stasjoner og laste stasjon dingsene på rekke og rad så man kan faktisk tene seg rik på biler :) og Autoreplace er der også :) alle som ELSKER Transport tycoon må sjekke denne nye versionen (openttd.net) eller noe slikt får du lasta den ned. Har også støtt til mer en 2 playere via lan :D <3

 

Gode gamle UT tournament på lavagiant ble jo også selfølgelig spilt, men de er igrunnen ikke noe særlig til gamere de folka der. Men morro som faen var det dog :) Og er enig med alle dere folk som syns Q3 er morro over LAN, dere skulle vert på våre LAN, bare jeg og 2 til som jeg kjenner som spiller det jo :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
Trackmania er jo en klassiker.. (original/sunrise, ellers har du nations, som faktisk er gratis)

Andre gratis spill jeg kommer på i farta er Armericas Army (har ikke testa det)

og Wolfenstein: Enemy Territory, sistnevnte er ett knallspill btw...

 

Warcraft er jo også en multiplayerklassiker, spessielt hvis du benytter deg av alle de fantastiske variantene av custom-maps der ute.. Towerdefence, linewars ++..

*Tenke*

 

Call of Duty er fett i mp.

5661097[/snapback]

Takk gud. Denne støttes.

Man får sinnsykt mange timer morro med warcraft 3 custom games, siden det er så vanvittig mange forskjellige mods til warcraft. Ellers er Quake 3 arena en slager, warhammer 40k (dawn of war tror jeg det heter) og battlefield 2 (om alle spiller på samme public server :D )

Lenke til kommentar
Yey! Har fått meg WWP nå :love: skal eie meg selv i dag :p

 

WTF? Capture the Flag i Q3 :huh:

5692601[/snapback]

 

quake 3 arena ja?

5702730[/snapback]

Hmm, har jeg ikke sett :hmm:

 

*Sjekke ut*

 

 

Takk gud. Denne støttes.

Man får sinnsykt mange timer morro med warcraft 3 custom games, siden det er så vanvittig mange forskjellige mods til warcraft. Ellers er Quake 3 arena en slager, warhammer 40k (dawn of war tror jeg det heter) og battlefield 2 (om alle spiller på samme public server :D )

5703644[/snapback]

Ta en titt på lista mi ^^ Bare toppspill der :dribble:
Lenke til kommentar
...

Gode gamle UT tournament på lavagiant ble jo også selfølgelig spilt, men de er igrunnen ikke noe særlig til gamere de folka der. ..

5688753[/snapback]

 

Unreal Tournament tournament er vel litt smør på flesk ! xD

lavagiant er vel strengt tatt ikke morro med 4 spillere , skulle vel heller holdt dere til maps som niven og kansje en runde face ? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...