Gå til innhold

Xbox 360 - kontrollerbatteri

Xecuter

Anbefalte innlegg

Skrevet

FIKK 360 I GÅR!! :w00t::w00t:

Ah endelig. Men jeg bare lurte på om batteriene er oppladdbare? Må jeg ha ekstrautstyr for å ladde de (bortsett fra konvensjonelle laddere)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

det skal vel være med lader i premium utgaven.... ellers kan du jo bare kjøpe vanlige oppladbare batterier og en lader i en butikk

innlegg nr 200 :w00t:

Endret av exs
Skrevet

De er ikke oppladbare.

Det du kan gjøre, er å kjøpe et offisielt batteri (noe lignende mobil-batteri) som du kan lade også mens du spiller.

Tro meg - det fins ikke noe verre enn å spille på Live for så plutselig å få "Please reconnect your controller" etter at batteriene dør! :no:

Skrevet
det skal vel være med lader i premium utgaven.... ellers kan du jo bare kjøpe vanlige oppladbare batterier og en lader i en butikk

innlegg nr 200 :w00t:

5657947[/snapback]

Nei, det følger ikke med lader i premium - det må du kjøpe ved siden av.

Skrevet

det er ikke no vits og kjøpe den overprisa 360 laderen... kjøp vanlige oppladbare aa batterier og en vanlig lader som du setter i stikkontakten.....mye billigere og gjør den samme jobben

Skrevet

Skjønner ikke dere som sier at åååh det værste som kan skje er at de går tomme mens man spiller!

Er det ikke en indikator på kontrolleren da??

Har hatt WaveBird i 3-4 år nå, og har ALDRI gått tom for strøm.

Bytter gjerne batterier en gang i halvåret..

Skrevet
det er ikke no vits og kjøpe den overprisa 360 laderen... kjøp vanlige oppladbare aa batterier og en vanlig lader som du setter i stikkontakten.....mye billigere og gjør den samme jobben

5657961[/snapback]

Har en slik allerede. :) Hadde tenkt å gjøre det slik, men ville bare vite om de batteriene som kom med kunne lades opp.

Takk for kjappe svar! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...