Gå til innhold

Paris Hilton og Val Kilmer "kosefilm"


vincent_vega

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Retningslinjer!

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

 

*lekemod*

Lenke til kommentar
Retningslinjer!

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

 

*lekemod*

5657311[/snapback]

 

Jo men så tror jeg ikke noen har fått rettigheter på denne filmen ennå!

 

Det er jo ganske åpenbart at Paris Hilton selv vil at folk skal laste ned filmen! Hun tjener jo oppmerksomhet på det....

Endret av vincent_vega
Lenke til kommentar

Svar til xanth0s:

 

Nei det gjør vi ikke!

 

Har ikke spurt henne men gjør jeg det så vil hun sikkert garantert se den siden det sto en hel side om filmen i Se og Hør, hun er ei god gammeldags nysgjerrig Se og Hør sladderkjerring og elsker kjendis sladder! Hehe... :cool:

 

 

BTW: hvis noen snubler over en plass man "få tak i den" på internett så legg ut link! :thumbup:

Endret av vincent_vega
Lenke til kommentar
Svar til xanth0s:

 

Nei det gjør vi ikke!

 

Har ikke spurt henne men gjør jeg det så vil hun sikkert garantert se den siden det sto en hel side om filmen i Se og Hør, hun er ei god gammeldags nysgjerrig Se og Hør sladderkjerring og elsker kjendis sladder! Hehe...  :cool:

5657364[/snapback]

 

Syntes det jeg sa var litt grovt, fjenet inlegg :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...