Gå til innhold

Anskaffe liten plastbit til Samsung D500


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg lurte på om det er mulig å få tak i den lille plastbiten som sitter på undersiden av en Samsung D500-telefon. Den biten som tetter igjen strøminntaket på telefonen når den ikke står på lading. :roll: Noen som skjønner?

 

 

Jeg finner nemlig ikke igjen min og synes at det er veldig irriterende å ikke ha denne finurlige plastbiten på telefonen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her har nok Samsung gått for design over funksjonalitet. Har du først mista denne, vil du nok miste den igjen om du får ein ny.

Her hadde det vert ein fordel med ei likande løysning som ved handsfree utgongen, skyvelokk. Mogleg D600 har retta på det her?

 

Dersom du farger det "kvite" i holet med sprittusj vert det ikkje fullt så synleg.

Lenke til kommentar
Her har nok Samsung gått for design over funksjonalitet. Har du først mista denne, vil du nok miste den igjen om du får ein ny.

Her hadde det vert ein fordel med ei likande løysning som ved handsfree utgongen, skyvelokk. Mogleg  D600 har retta på det her?

 

Dersom du farger det "kvite" i holet med sprittusj vert det ikkje fullt så synleg.

5653339[/snapback]

 

D600 har dette fikset ja. Det sitter noen "hemper" fast i lokket og man bare vipper det ned, og det henger fortsatt på....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...