Gå til innhold

X800XT Vs X1600Pro


DaWeed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for svar, var bra å få bekreftelsen. :) Har ikke fulgt med i skjermkortverdenen siden ifjor, og mye forandrer seg!

 

Ser også at et så raskt kort som det jeg hadde, blir så godt som umulig å skaffe til AGP. Vil nok be dem om pengene tilbake, for jeg finner meg ikke i at de prøver å prakke på uvitende folk dårligere kort. Hvis de ikke forklarer dette meget bra, blir det nok boikott av dem framover for meg ja. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Kjenner jeg komplett rett, så fikser dem dette.

 

Har god erfaring med dem. Bestilt mye der. Hadde en DVD DxR2 kit som blei svidd engang.. fikk ny uten sprml. Siste versjon. Med raskere DVD-spiller også:)

 

Hadde nylig et Asus nettkort som var meget ustabilt. Jeg fikk velge meg et nytt selv mot at jeg betalte mellomleggene på disse kortene. Og jeg fikk beholde det gamle.. ikke at jeg hadde så lyst på det men...

Lenke til kommentar
Heihei, jeg ser at du har AMD 3200+ prosessor. Er den s939 så kan du for pengene du får for X800XT kortet kjøpe et 7800GT og et fint s939 HK.

5656033[/snapback]

 

Dessverre, hadde den vært det, hadde jeg nok gjort det der for lenge siden. :) Finns vel ikke noe Socket-754-Hovedkort med PCI-E vel?

 

Edit: Ja det gjorde det!

Endret av DaWeed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...