fargoth Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Så akkurat en kongepakke (synest jeg hvertfall) i butikken i dag. Finner ikke link i farten, men var alle C&C spill som er laget opp gjennom hsitorien omtrent, dvs C&C, RA1, RA2, Generals, med expansionpakkene til alle sammen. Nok missions der til du blir grønn i trynet av å spille. 5679946[/snapback] Litt offtopic, men hvor så du det, og fikk du med deg hvor mye det kostet? 5681964[/snapback] Sikkert denne.
Tornado Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Den Lengste Reisen\The Longest Journey er eit veldig bra pek-og-klikk spel, faktisk av dei betre eg har prøvd. Norske stemmer har det også, noko som fungerer supert. 5652858[/snapback] Helt enig der ja. Den lengste reisen er virkelig noe å satse på. Det varer 40+ om ikke mer. Langt er det i alle fall. 5653232[/snapback] Begge to har rett her! Den lengste reisen var det beste spillet for sin tid! Om ikke på action, så tar det alt igjen på den beste storryen gjennom tidene! dette spillet tok meg to måneder, to timer til dagen å komme igjennom. (++ ) Den lengste reisen var det spillet som virkelig fikk meg til å bli entusiastisk i forhold til spill!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå