Gå til innhold

Program som reserverer båndbredde

penol777

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

Jeg trenger et program som kan reservere båndbredde til enkeltprogrammer.

Jeg er en aktiv skype bruker. Men bredbåndslinjen min er ikke spesielt rask, og når jeg laster ned mye så klarer jeg ikke å bruke skype i det hele tatt. Det blir da store forsinkelser eller det hakker.

SÅ jeg trenger et program som kan reservere f.eks 20 kb/s opp og 20 kb/s ned til skype slik at når noen ringer meg, eller jeg ringer dem, så har jeg alltid nok til å snakke med dem.

fint om programmet også kan begrense andre programmer slik som jeg har hørt f.eks netlimiter gjør.

Noen som vet om det finnes et slikt program eller??

Mvh

Penol777

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei!

Jeg trenger et program som kan reservere båndbredde til enkeltprogrammer.

Jeg er en aktiv skype bruker. Men bredbåndslinjen min er ikke spesielt rask, og når jeg laster ned mye så klarer jeg ikke å bruke skype i det hele tatt. Det blir da store forsinkelser eller det hakker.

SÅ jeg trenger et program som kan reservere f.eks 20 kb/s opp og 20 kb/s ned til skype slik at når noen ringer meg, eller jeg ringer dem, så har jeg alltid nok til å snakke med dem.

fint om programmet også kan begrense andre programmer slik som jeg har hørt f.eks netlimiter gjør.

Noen som vet om det finnes et slikt program eller??

Mvh

Penol777

5647906[/snapback]

Høres ut som DU supercontroller eller Netlimiter er det du trenger..

Skrevet

Hmmm... DU supercontroller kunne ivertfall ikke reservere linje til spesifiserte programmer... Hva med Netlimiter?

mvh

Penol777

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...