penol777 Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 hei! Jeg trenger et program som kan reservere båndbredde til enkeltprogrammer. Jeg er en aktiv skype bruker. Men bredbåndslinjen min er ikke spesielt rask, og når jeg laster ned mye så klarer jeg ikke å bruke skype i det hele tatt. Det blir da store forsinkelser eller det hakker. SÅ jeg trenger et program som kan reservere f.eks 20 kb/s opp og 20 kb/s ned til skype slik at når noen ringer meg, eller jeg ringer dem, så har jeg alltid nok til å snakke med dem. fint om programmet også kan begrense andre programmer slik som jeg har hørt f.eks netlimiter gjør. Noen som vet om det finnes et slikt program eller?? Mvh Penol777
Håvard Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 hei! Jeg trenger et program som kan reservere båndbredde til enkeltprogrammer. Jeg er en aktiv skype bruker. Men bredbåndslinjen min er ikke spesielt rask, og når jeg laster ned mye så klarer jeg ikke å bruke skype i det hele tatt. Det blir da store forsinkelser eller det hakker. SÅ jeg trenger et program som kan reservere f.eks 20 kb/s opp og 20 kb/s ned til skype slik at når noen ringer meg, eller jeg ringer dem, så har jeg alltid nok til å snakke med dem. fint om programmet også kan begrense andre programmer slik som jeg har hørt f.eks netlimiter gjør. Noen som vet om det finnes et slikt program eller?? Mvh Penol777 5647906[/snapback] Høres ut som DU supercontroller eller Netlimiter er det du trenger..
penol777 Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Skrevet 22. februar 2006 ok.. men kan begge disse programmene reservere båndbredde for et program?
penol777 Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Skrevet 22. februar 2006 Hmmm... DU supercontroller kunne ivertfall ikke reservere linje til spesifiserte programmer... Hva med Netlimiter? mvh Penol777
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå