Gå til innhold

Kan man flytte en char hvis man har en grunn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte på om noen vet om det går ann å få flyttet sin character til en annen realm selv om realmen man er på ikke er klargjort for "Character migration". Tenker på f.eks hvis en del mennesker er ubehagelige mot deg, slik at du får mindre lyst til å spille. Er dette mulig og hvor skal man isåfall henvende seg.

Vet det blir mulig senere, men skulle gjerne ha gjort det nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ninja-loota litt mye nå, hva? :p Men nei, du må nok vente til migration eller når det blir mulig å få gjort det mot fee. Er vel alltids verdt ett forsøk hvis du mener at du blir harrassa så mye at det blir ubehagelig å spille. Send en ticket til en GM. Uansett har vi jo /ignore

Skrevet
Bare lurte på om noen vet om det går ann å få flyttet sin character til en annen realm selv om realmen man er på ikke er klargjort for "Character migration". Tenker på f.eks hvis en del mennesker er ubehagelige mot deg, slik at du får mindre lyst til å spille. Er dette mulig og hvor skal man isåfall henvende seg.

Vet det blir mulig senere, men skulle gjerne ha gjort det nå.

5647186[/snapback]

Folk som gjør det ubehagelig for deg å spille, om dette så er tilfelle synest jeg du burde reporte de.

Skrevet

Var en på Balnazzar eller noe sånt som ninjalootet all looten fra Razorgore. Han fikk hvist flytte til valgfri realm fordi folk plaget han. Har jeg hørt, i det minste.

Skrevet

Nei det er ikke ninja looting. Saken er den at jeg hadde hengt med endel andre folk en guilden en periode. Det likte tydligvis ikke folk i guilden, så jeg ble kicka fordi jeg brukte mindre tid på de, og mere tid på pvp og goldfarming. Etter at jeg ble kicka, så har jeg fått endel ufine meldinger fra folk jeg tidligere var i samme guild med. Så jeg vil heller bli flyttet et annet sted, enn å raportere folk, som jeg har hatt mye gøy med.

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

men vil ikke butting av nick på char også løse problemet?

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet
Er vel ikke lett og få bytta nick på charecteren..

5649612[/snapback]

nei men burde være lettere enn å flytte charen til et annet realm når realemn ikke er ment for migration nå

Skrevet
Var en på Balnazzar eller noe sånt som ninjalootet all looten fra Razorgore. Han fikk hvist flytte til valgfri realm fordi folk plaget han. Har jeg hørt, i det minste.

5647329[/snapback]

Det er helt feil, man får ikke flytte nettopp pga av slikt. Man flytter ikke en kjent ninja-looter så han kan ødelegge raidet for 40 nye folk..

Skrevet

Prata med en GM i går, og det viste seg å ikke gå. Det å bytte navn tror jeg ikke funker så bra heller. folk har jo en viss anelse om hvordan characteren din ser ut. Men det kunne jo muligens bli litt vanskeligere å legge merke til. Jeje, får håpe de snart åpner for character migrstion mot en slump penger. Det var jo snakk om at det kanskje skulle komme, så jeg får bare vente å se

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...