C-Style Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Bare lurte på om noen vet om det går ann å få flyttet sin character til en annen realm selv om realmen man er på ikke er klargjort for "Character migration". Tenker på f.eks hvis en del mennesker er ubehagelige mot deg, slik at du får mindre lyst til å spille. Er dette mulig og hvor skal man isåfall henvende seg. Vet det blir mulig senere, men skulle gjerne ha gjort det nå.
aemil Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Ninja-loota litt mye nå, hva? Men nei, du må nok vente til migration eller når det blir mulig å få gjort det mot fee. Er vel alltids verdt ett forsøk hvis du mener at du blir harrassa så mye at det blir ubehagelig å spille. Send en ticket til en GM. Uansett har vi jo /ignore
ukjentbruker Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Bare lurte på om noen vet om det går ann å få flyttet sin character til en annen realm selv om realmen man er på ikke er klargjort for "Character migration". Tenker på f.eks hvis en del mennesker er ubehagelige mot deg, slik at du får mindre lyst til å spille. Er dette mulig og hvor skal man isåfall henvende seg.Vet det blir mulig senere, men skulle gjerne ha gjort det nå. 5647186[/snapback] Folk som gjør det ubehagelig for deg å spille, om dette så er tilfelle synest jeg du burde reporte de.
Plomma2 Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Var en på Balnazzar eller noe sånt som ninjalootet all looten fra Razorgore. Han fikk hvist flytte til valgfri realm fordi folk plaget han. Har jeg hørt, i det minste.
C-Style Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Skrevet 22. februar 2006 Nei det er ikke ninja looting. Saken er den at jeg hadde hengt med endel andre folk en guilden en periode. Det likte tydligvis ikke folk i guilden, så jeg ble kicka fordi jeg brukte mindre tid på de, og mere tid på pvp og goldfarming. Etter at jeg ble kicka, så har jeg fått endel ufine meldinger fra folk jeg tidligere var i samme guild med. Så jeg vil heller bli flyttet et annet sted, enn å raportere folk, som jeg har hatt mye gøy med.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 men vil ikke butting av nick på char også løse problemet?
Ingar123 Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Er vel ikke lett og få bytta nick på charecteren..
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Er vel ikke lett og få bytta nick på charecteren.. 5649612[/snapback] nei men burde være lettere enn å flytte charen til et annet realm når realemn ikke er ment for migration nå
Keylar Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Var en på Balnazzar eller noe sånt som ninjalootet all looten fra Razorgore. Han fikk hvist flytte til valgfri realm fordi folk plaget han. Har jeg hørt, i det minste. 5647329[/snapback] Det er helt feil, man får ikke flytte nettopp pga av slikt. Man flytter ikke en kjent ninja-looter så han kan ødelegge raidet for 40 nye folk..
C-Style Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Skrevet 23. februar 2006 Prata med en GM i går, og det viste seg å ikke gå. Det å bytte navn tror jeg ikke funker så bra heller. folk har jo en viss anelse om hvordan characteren din ser ut. Men det kunne jo muligens bli litt vanskeligere å legge merke til. Jeje, får håpe de snart åpner for character migrstion mot en slump penger. Det var jo snakk om at det kanskje skulle komme, så jeg får bare vente å se
wonnim Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 kan du ikke bare ta det opp med folkene som plager deg? kanskje de vil vise deg respekt, hvis du bare snakker med dem.
Killerquo Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Tipper det er en gjeng fjortisser med fordommer i tjukke lag som ikke skjønner at man kan ha andre venner en seg akkurat DEG...æsj, at folk ikke forstår sånn...
Zepticon Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 /ignore burde jo funke... Og om jeg hadde fått noe sånnt fra folk på realmen så hadde jeg rapportert dem asap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå