Gå til innhold

Mus om passer hånda mi


Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter ei ny mus, for tiden har jeg ei Logitech Wheel Mouse Optical og kan ikke si jeg er særlig fornøyd, den er rett og slett for lita for hånda mi.

 

Jeg er derfor på jakt etter ei mus som er noe større og gjerne er formet litt etter ei høyrehånd.

 

Pris ca. 300-400 kroner.

 

Jeg bryr meg ikke stort om ekstraknapper, men skulle det være noen er det fint om de funker i kubuntu :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv en Microsoft Intelli 4.0 på min stasjonære pc og den er kjempe god å holde i. Intelli 3.0 som jeg har brukt endel i det siste er også veldig god å holde i. Ellers er jo MX Musene til Logitech ganske gode da, men jeg holder en knapp på Microsoft Intelli serien jeg altså.

Lenke til kommentar
Jeg har selv en Microsoft Intelli 4 og en Logitech MX518. Så sant du ikke har mistet et par fingre passer nok en av disse utmerket for deg.

5674387[/snapback]

Hvis du ikke spiller så mye ville jeg gått for intelli 4 (Fordi den er veldig god å holde i), spiller du ville jeg gått for 518, for den er gennerelt bedre spillemus, intelli 4 egner seg ikke for gaming..

Lenke til kommentar
Ville gått for en mx518, utrolig deilig mus og on-the-fly sensekontroll. Ikke gå for intellimouse explorer 4.0, tastene på den bli raskt ødelagt. Har begge.

5682069[/snapback]

 

jeg har hatt min intelli 4 i over 2 år, og knappene på den er ikke ødelagt. Den er litt slappere i hjulet enn den var når den var ny, men det er jeg selvsagt vant til.

Tror du skal være ganske hardhendt med den for å ødelegge knappene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...