Gå til innhold

Utstyr til Mage

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har en 47 Mage som er på jakt etter items med spell damage, eventuelt frost damage, og helst stamina. Jeg har fra før: Robe of the Magi, Magician's Mantle (faktisk ikke funnet noe bedre), Zum'Rah's Vexing Cane, Icefury Wand og noe greens.

Men føler at jeg blir for gimpet med stamina da mye items bare har spell damage, så kunne godt tenkt meg å bytte det ut. Har søkt på Thottbot, men stortsett det meste jeg finner er enten level 60 eller PVP reward.

Noen som vet om litt ok items som jeg kan skaffe og bruke nå?

Har stortsett det meste jeg trenger til 30 spell damage enchant, men er usikker på om jeg skal ta den på Vexing Cane. Finnes det bedre staver før level 60? Husk at jeg er glad i spelldamage :p

Endret av phoen|x
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal det være en 40-49 bg char siden det er så viktig å ha best mulig gear akkurat nå? Hvis du skal fortsette å lvle er det vel strengt tatt ingen vits i å bruke masse tid på items du snart bytter ut uansett? (:

Skrevet (endret)

Hm. Mye av poenget med +dmg-greier er jo at du blir mer og mer "glass cannon", mindre hp/mana på bekostning av fryktelig høy skade. Du kan jo fint bruke litt +dmg-saker og litt +sta-saker hvis du mener du tåler for lite. Som frostmage skal du kunne holde mobs/ekle allyer unna lenge nok til at de ikke får inn så mange slag.

To fine +dmg-saker er Robe of winter night (+40 frostdmg) og Crimson felt hat (+30 dmg). Disse kan du jo hive +100 hp-enchants på.

Edit: og Wand of biting cold, den får du ved å vinne AV én gang. +16 frostdmg og ikke ueffen dps.

Endret av psilocybe
Skrevet (endret)

Cheezecake: Nei det skal ikke være noe 40-49 BG char, men tenkte ta en pause på 48-49 for å teste BG litt. Men føler at det er en god stund siden jeg har byttet ustyr sist. De skuldrene jeg har kjøpte jeg på AH for 1G da jeg var level 20. Eneste jeg har sett som er en god del bedre er Elder Wizard Mantle, som har level req 51.

psilocybe: Nettopp det, jeg er glad i dmg items, men føler nå at jeg har for lite stamina. Derfor jeg vil har nytt gear. Crimson Fet Hat er jo et must da, men Robe of Winter Night var ny for meg. Så meget bra ut. Men Felcloth er noe skit å grinde etter :(

Endret av phoen|x
Skrevet (endret)

Ellers har du jo en del snadder fra AV. Tar du alle questene både inni og utenfor AV, samt er litt aktiv med å plukke opp rasket som allyene dropper, tar det ikke lang tid å bli verken friendly eller honored. Friendly brukte jeg én omgang på å bli, honored tok vel to-tre. Da har du cloak og belte med +14 og +18 dmg hhv.

http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...tmp=1#post50634

^- fin info.

Endret av psilocybe
Skrevet (endret)

Nå har det seg slik at jeg er alliance, så det bli det vell gjerne 10 runder for å bli friendly siden vi alltid taper i BG :p

Har faktisk aldri vært i AV før :blush: Synes BG med holy speccet prest ble kjedelig, hvertfall i PUG.

Var bra liste over items, men da er det vell som jeg fryktet, lite dmg gear før level 55+

Endret av phoen|x
Skrevet

Jaja, det skal straffe seg å velge feil side. :) Men, nå er det ikke så fryktelig om dere taper. Dere får ikke 350 rep for å vinne, men det er fra innsamling og innlevering av fiende-biter mesteparten kommer fra. Som frostmage kan du jo gjøre deg nyttig ved å ninjae graveyards sammen med en annen.. du trekker vaktene vekk, fryser dem fast i bakken og bruker imp. Blizzard slik at de blir slowet.. og blinker bort. I mellomtiden stjeler en annen flagget.

Men, ja, det er etter 50-52 man begynner å finne finfint +dmg-gear.

Skrevet (endret)

Checklist for ting til magen min...

STAFF: Rod of the ogre Magi, fra DM tribute run.

WAND: Bonecreeper Stylus, fra darkmaster gandling, scholo. 11+ dmg

MAIN-HAND: Inventor's Focal Sword... 1 +crit

Off-Hand: Spellbound tome, fra ras frostwhisper, scholo.

HEAD: Crimson fel hat, fra magistre karen i Strat - Baron. 30+ dmg

CHEST: ROBE OF THE ARCHMAGE, Eller ALANNA'S EMBRACE fra scholo. 40 + 1crit / 20+ dmg

BOOTS: Dragonrider boots fra Rend i UBRS 18 +dmg

Hands: Shivery Handwraps, fra Ras Frostwhisper i scholo 17 + frost dmg

Legs: Skyshroud Leggings, fra LBRS, eller Spellshock leggings vist dem kommer på ah 30 +dmg / 23 + dmg

Wrist: Sublime Wristguards, fra Mol'Dar en guard i DireMaul North 12+ dmg

Belt: BELT OF THE ARCHMAGE, vist jeg får tak i patter'n fra Diremaul North tribute. eller så Thuzadin's Sash, fra nerub'enkan Strat - baron 11 +dmg

Back: også fra guard Mol'Dar i Diremaul North 1+ crit

RINGS: Alternativer: Band of Rumination, Seal of rivandare, eller noen BOE ringer. 1+crit og intellect

Neck: Tempest Talisman, fra Hydrospawn i Diremaul East 1+ crit

trinkets: UBRS trinketen Eye of the Beast for sure, og Briarwood Reed fra en rarespawn over eggbossen der... før rend. 2+ crit og 29+ dmg

11 + 30 + 20/40 + 18 + 17 + 30/23 + 11 + 29+ DMG

41 + 20/40 = 61/81 + 18 = 79/99 + 30/23 = 79 + 30/23 = 109/102 ELLER 99 + 30/23 = 129/122

129 / 122 + DMG OG 6+CRIT =)

109 / 102 +DMG OG 5 + CRIT

Litt klussete, men er vel kjekt vist du skjønner det ;) ganske greit pre MC dmg gear for bg.

Det er så at jeg har glemt skuldre her... men ta med Burial Shawn som jeg ikke husker helt hvor dropper, tror det er scholo.

Endret av Amon Amarth
Skrevet
Mye ok utstyr

5643943[/snapback]

Har ikke noe problem å finne gear og items å bruke på level 60, men finner lite dmg utstyr til min level som er 48 :p

Skrevet (endret)
http://www.thottbot.com/?i=38555

dette er noe som vil duge for en Mage;)

5645914[/snapback]

Har Zum'Rah's Vexing Cane, 10 sta 10 int og 21 dmg og strax 30 dmg enchant. Så vil tro det er bedre enn 6 int og 1% crit sjangse. Pluss jeg er avhengig av en god off-hand, noe jeg ikke har.

Endret av phoen|x

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...