Gå til innhold

Storskjerm?


Snatch

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, du skal bruke mye penger på skjerm ser jeg. Skal kjøpe meg ny skjerm jeg også, tenkte på en 19 tommer. man må jo kunne ha dem med til LAN osv.. En 22 tommer blir vel litt i det største laget til det ?

 

Eller kanskje jeg kjøper en 21 tommer, men det er så j**** dyrt syntest jeg.. Blir jo like dyrt med skjerm som for hele maskinen-

Lenke til kommentar

men kjøper man en god, stor skjerm har man den i 2-3 år, er ikke som med en PC hvor man må bytte etter 1-1 1/2 år, min eneste erfaring med 19" skjermer er styr unna alt som heter Hansol

 

22" veier rundt 24-30 kilo så det er ikke vekten som er problemet men størrelsen, husker jeg hadde problemer med å få en 21" inn i en Honda Civic :smile: måtte legge ned seteryggen

Lenke til kommentar

Sjekk skjermene til viewsonic om du har sjansen...

Imponerende bilde på de...

ER ikke enig i at skjermen holder 2-3 år...

kjøpte meg en 17" nokia skjerm for 5 år siden, og bildekvaliteten på den er fortsatt strålende....

Skal kjøpe meg en 22" viewsonic når jule-bonusen kommer, så tenker jeg at jeg har skjerm i mange år fremover.....

Har ikke planer om å drasse den med meg heller, så at den er stor og tung spiller ingen rolle...

Har forøvrig en ekstremt liten bil med to seter uten bagasjerom, så da må jeg leie bil uansett ;->

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...