Gå til innhold

Hjemmesiden min... hva synes du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra side d da! Men den mangler kansje noen bilder...

50 milliarder ganger bedre enn min!

Du kan jo se hvor dårlig min er...

Ser at du kansje skal kjøpe neonlys under bilen, og jeg må bare informere om at du ikke kan bruke de i fart, men når du står stille går d greit...

mvh Øyvind

Skrevet

Hehe joda, veit at jeg mangler bilder og det kommer av den grunn at jeg har ikke fått lånt meg digitalkamera enda... Men når jeg får det skal jeg legge ut bilder av pc og bil og alt annet jeg finner på å ta bilde av...

Takk for komplimenter så langt, ennå ingen som har kritisert engelsken min da... :smile:

Skrevet

fin side, men noen små tips;

[*] bruk samme font på alle sidene. helst samme som på text/menyen under bildet på hovedsiden, kanskje et hakk mindre.

[*] sett texten inn i tables (tabeller) slik at setningene ikke blir 40 cm lang. slitsomt og lese og ser dårlig ut.

[*] eksterne linker kan godt komme i et eget vindu, pop up ("my employer" linken)

[*] flytte navigasjonen lenger opp så man slipper og scrolle for og se menyen. ved siden av bildet hadde blitt bra. (sett inn i tabeller)

ellers ser det flott ut! blir bra når bildene kommer. smart at du dytta reklamen nederst, så slipper man og se sjiitnhhhh! :grin:

[ Denne Melding var redigert av: phax på 2002-09-19 17:26 ]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...