Gå til innhold

HJELP! synger hden på siste verset?


Anbefalte innlegg

Jeg har en WD 80gig 8mb cache disk. Den lager nå noen litt høyfrekvente "skrapelyder". Var på jobb og lot maskinen stå på download, når jeg kom hjem hørte jeg disse lydene...

 

Har hatt disken noen måneder bare, og har den siste tiden kjørt kjøling på den...

 

Holder disken min på å ta kvelden???

 

 

Update:

Leste litt rundt i forumet og så at opptil flere har nettopp dette problemet... men det kan da ikke være sånn!!! BLIR JO GAL!!

Kommer hvertfall til å ringe til psdata.no og spør hva jeg skal gjøre first thing i morgen... Èn ting er hvertfall sikkert. Jeg kan IKKE leve med dette!!

 

[ Denne Melding var redigert av: sascha66 på 2002-09-18 23:15 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes allikevel at det er ganske så merkelig at denne møkkalyden kommer... Har hatt disken i noen måneder nå, og så plutselig kom det idag...

Blir nok sikkert til at jeg kjøper meg NoVibes jeg òg... men har disken godt av dette da?? hva er det som lager denne lyden? Noe som skraper borti et sted?

 

Hadde jeg visst at dette kom til å skje hadde jeg ALDRI kjøpt disken!!

Lenke til kommentar

Hos meg "skriker" disken nesten konstant nå... og ganske så kraftig òg! Er sånn at du faktisk får vondt i hodet av det!!!

 

Men jeg må si jeg er meget skeptisk på dette... hvordan vet jeg har ikke disken tar kvelden en av dagene? ... nettopp, det vet jeg jo ikke...

 

Men sett at jeg skulle hatt meg en ny disk... jeg har ikke fjerneste anelse hvilken type jeg skulle valgt... WD har jo uten tvil de fèteste diskene.!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...