migestian Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Har blitt veldig glad i Assult i det siste, også etter patchen. Det som irriterer meg mest med patchen er at snipere legger fra seg claymores på sånn ca alle steder der det er mulig, spesielt rundt flagg. Har jo blitt klin umulig å ta et flagg alene siden man mest sannsynlig blir knertet av en dum claymore. Likte det mye bedre før når man måtte være forsiktig med hvor man la ut claymores.Men nå har det sikkert blitt lett å få Explosives badge 5679520[/snapback] Hva har skjedd med claymores? Kan de ikke TK'e?
migestian Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Shock paddels er jo helt mongo nå!Spilte på banen mashtuur city i dag, 5 av mine teammates døde samtidig av en AT rakett. Jeg var rett rundt hjørnet og tenkte "Oh! Mange å revive!" Dro frem shockpaddels og begynte å revive, men hva skjer? Shockpaddelene er helt mongo og vil ikke virke, de bare "reloader" hele tiden. Det endte med at jeg fikk revivet 2 stykker før likene forsvant Greier ikke å vente til patch 1.21 kommer! 5663658[/snapback] De er blitt ganske skada ja. Tipper det er en av de buggene de skal fikse. De skulle jo liksom reloade mens de ikke var valgt som "våpen", men jeg er enig... De reloader stortsett hele tiden. Du legger de kanskje vekk, så tar du de opp igjen, så relaoader de seg 2 -3 ganger mens du trykker febrilsk på knappen, så høres det ut som du reviver innimellom men animasjonene er jo bare helt merkelig. Er ikke lett å vite om du bomma med revien eller om du faktisk aktiverte shock paddelsa i det hele tatt.
migestian Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Angående en ting! GP horing. Det er da fortsatt like enkelt, er det noe som er kjipt i den nye patchen så er det hvor lite dårligere denne har blitt gjort, synes nå i allefall jeg. Correct me if I'm wrong, men jeg mener at en ordentlig M203 skal snurre ett hvis antall ganger rundt seg selv før selve sprengladningen blir armert, rett og slett for å unngå TK hehe Og de antall gangene som skal til før den blir armert mener jeg skal være på ca. 14 meter. Det vil jo i prinsippet si at du kan fysisk ikke klare å ta selvmord med den. Eneste forskjellen som er nå, om du skyter den ned i bakken 1 meter foran deg er at det tar bare litt lenger tid før den eksploderer, men her snakker vi 0,3-0,5 sekunder. Jeg vet ikke om jeg er den eneste, men jeg klarer fint å drepe både meg selv og den fienden jeg er for dårlig til å ta med et vanlig våpen, akkurat som i de forrige patchen. GP horing lever fortsatt *må dette bli fixet*
MrLee Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 (endret) hva står GP for egentlig? Endret 1. mars 2006 av MrLee
Vice Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Correct me if I'm wrong, men jeg mener at en ordentlig M203 skal snurre ett hvis antall ganger rundt seg selv før selve sprengladningen blir armert, rett og slett for å unngå TK hehe 5681990[/snapback] Nei, det er overhodet ikke realistisk, men det gjelder jo en hel haug med andre saker også, så GL er ikke noe unntak. En annen ting som er helt urelistisk med GL er også den ekstremt lille sprengradiusen. Skulle det være et snev av realisme måtte denne også oppgraderes kraftig.
Bandidos-Pelle Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 GL ødelegger spillet, og blir bare brukt av n00bs som ikke har aim. Men jeg driter i det, jeg taper sjeldent en duell uansett, så om de nå stiller opp med n00btube, unlocks eller hva de nå måtte finne på, så ligger de døde etter at jeg har avfyrt min M16A2. For at GL-en skulle blitt realistisk, måtte det være 15-20 meters armeringsdistanse, men det greier jo selvsagt ikke DICE å lage.
MrLee Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 GL ødelegger spillet, og blir bare brukt av n00bs som ikke har aim. Men jeg driter i det, jeg taper sjeldent en duell uansett, så om de nå stiller opp med n00btube, unlocks eller hva de nå måtte finne på, så ligger de døde etter at jeg har avfyrt min M16A2. For at GL-en skulle blitt realistisk, måtte det være 15-20 meters armeringsdistanse, men det greier jo selvsagt ikke DICE å lage. 5682419[/snapback] ja, men da skulle den hatt en 10m killradius og 15m woundradius...
Bandidos-Pelle Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Eh, nei? Da hadde den blitt minst like overpowered. Den burde sprenge som en granat i BF2.
Vice Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Eh, nei? Da hadde den blitt minst like overpowered. Den burde sprenge som en granat i BF2. 5686453[/snapback] Det var vel det som var poenget med det eksemplet. "Real life" våpen har ingenting med våpen i BF2 å gjøre. Å komme med snakk om feks. "armeringdistanse" blir derfor totalt irrelevant i forhold til spillet.
MrLee Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Eh, nei? Da hadde den blitt minst like overpowered. Den burde sprenge som en granat i BF2. 5686453[/snapback] Det var vel det som var poenget med det eksemplet. "Real life" våpen har ingenting med våpen i BF2 å gjøre. Å komme med snakk om feks. "armeringdistanse" blir derfor totalt irrelevant i forhold til spillet. 5686823[/snapback] Poenget mitt var at hvis du skal ha 15 meter armeringsdistanse, så må du ha realistisk skade også. grunnen til at de har 15-20 meter armeringsdistanse er jo nettopp for å sørge for at den ikke sprenger innenfor killradius... således hadde GL blitt ett fryktelig effektivt våpen på store avstander. Men når det ikke er så mye dekninger i spillet som det er i virkeligheten (tenker mest på urbane maps), så kan dette ikke gjøres uten å totalt forringe gameplay..
w00tson Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Angående en ting! GP horing.Det er da fortsatt like enkelt, er det noe som er kjipt i den nye patchen så er det hvor lite dårligere denne har blitt gjort, synes nå i allefall jeg. GP horing lever fortsatt *må dette bli fixet* 5681990[/snapback] Enig! Forby Grand Prix! NÅ! :!:
PsychoDevil98 Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 hva står GP for egentlig? 5682254[/snapback] Grenade Pwning
Anders Voldsund Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Ja shock paddelsane er heilt merkelige av og til. F.eks at dei ikkje virkar når du "revivar" ein person 3-4 gongar, men neida personen vil ikkje leve opp igjen...
-Teddy- Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Hvis folk ligger i bakker er det nesten umulig å revive de. Jeg kan stå på huk, legge meg ned, hoppe som en gal eller kaste granater på de, hva som helst, men revive de får jeg ikke gjort.
-Teddy- Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Skrevet 10. mars 2006 Nå som det er kommet en ny patch er jeg fornøyd. Den syke AA'n er borte iallefall men det er bedre enn 1.12. Dette er akkurat slik AA skal være. (Tror jeg, etter 30min spill på Wake) Grunnen til at det bare ble 30 min spill på Wake var av den enkle grunn at når jeg trykket på printscreen så rebootet maskinen.
AiKi Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Begynner å bli fornøyd nå, men jeg har bare spilt på Karkand i dag. Hvordan er det med rakettene på fly da, er det slik at de er klin umulige å fly ifra, enda man driver med unnamanøvre som ville fått Chuck Yeager til å bli kvalm? Print screen fungerer også, nå begynner det å bli bra, Dice. Men se å få fikset en smule på Support, selv om jeg liker å bare skrike etter ammo, så får jeg det, er det dumt med så utrolig mange. Selv bruker jeg granatkasteren endel, perfekt for å sprenge vekk Support-karer som kommer i veien, den var ikke så nerfet som jeg trodde...
_Paulsen_ Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Men se å få fikset en smule på Support, selv om jeg liker å bare skrike etter ammo, så får jeg det, er det dumt med så utrolig mange. 5732565[/snapback] Why? Nå har de endelig klart å få Supporten slik at det går an å spille kit'et! Bra jobba, Dice, begynner å se bra ut nå
TheDarkListener Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Begynner å bli fornøyd nå, men jeg har bare spilt på Karkand i dag.Hvordan er det med rakettene på fly da, er det slik at de er klin umulige å fly ifra, enda man driver med unnamanøvre som ville fått Chuck Yeager til å bli kvalm? Print screen fungerer også, nå begynner det å bli bra, Dice. Men se å få fikset en smule på Support, selv om jeg liker å bare skrike etter ammo, så får jeg det, er det dumt med så utrolig mange. Selv bruker jeg granatkasteren endel, perfekt for å sprenge vekk Support-karer som kommer i veien, den var ikke så nerfet som jeg trodde... 5732565[/snapback] Rakettene er perfekte. Det går ann å komme unna, men det er vanskeligere enn før 1.2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå