J@cob Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Ang sånt guest pas som følger med wow pakken. Er det slik at hvis du kjøper spilletid til det (med visa elns) så blir den "omgjort" til en vanlig acc?
Tbau5 Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Nei. Hvias du skal ha vanlig account må du kjøpe et spill for å så skrive inn koden på "account"-siden til guestpasskontoen din på wow-europe.com
J@cob Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Tingen er, at en venn av meg vil begynne med wow, så jeg lot han få mitt quest pass, og der står det at du kan velge å kjøpe 1mnd 3mnd og 6mdn, blir det da som en vanlig wow acc, eller kommer det til å være noen restriksjoner på den? Startposten, var kansje litt dårlig formulert.
Lucas Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Du kan alltids prøve å se, jeg mener også at guest pass funker på denn måten, men vet ikke helt :S
J@cob Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 (endret) Det står jo noe dritt om at du kan "uppgrade" acc til vanlig acc. Og så går det ann å kjøpe spilletid til den... Men hadde vert satans iriterende hvis det var noen restriksjoner på den "Should you decide to upgrade your account from "Guest Pass" status to retail status, the payment method you select will automatically initiate to ensure a seamless World of Warcraft play experience. People who try out World of Warcraft using these accounts will be able to: * Advance to level 20 * Chat in guild and party channels, as well as send “tells” and “says” * Amass up to 10 gold" "People who try out", det må jo bli de som prøver den i 10dager "The payment method you select will automatically initiate to ensure a seamless wow play experience" Ingen som har erfaring med Guest Pass? Endret 17. februar 2006 av J@cob
Arinomi Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Hør nå: Jeg har ikke brukt passet selv, men jeg tror du må registrere passet, men du må også angi betalingsmåte, det være betalingskort eller kredittkort. Du kommer ikke til å bli trekt noe. Du kan heller ikke bli trekt noe før du har faktisk kjøpt spillet og registrert den koden. Da får du vanlig konto pluss en måned spill inkludert.
Luchy Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=539497 sjekk her. spurte om det samme selv
lo Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 jeg lot en venn av meg få et guest pass og låne wow for å innstalere spillet, men nå er guest passet brukt opp, så han kjøpte seg et slikt gamer card, men når han skriver inn koden der det står authenticating "ett eller annet", så kommer det opp en melding om at koden er incomplete, er det liksom en cd-key han trenger? altså må han kjøpe sitt eget spill?
Dʋgɢtung Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 jeg lot en venn av meg få et guest pass og låne wow for å innstalere spillet, men nå er guest passet brukt opp, så han kjøpte seg et slikt gamer card, men når han skriver inn koden der det står authenticating "ett eller annet", så kommer det opp en melding om at koden er incomplete, er det liksom en cd-key han trenger? altså må han kjøpe sitt eget spill? 5623764[/snapback] Det er vel det som er mest sannsynlig, ja. Ellers ville det jo vært unfair for de som har bladd opp 400 kroner for akkurat det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå