EmmJay Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 (endret) Jeg drar til München torsdag 23. februar for en pressekonferanse angående den nye ekspansjonspakken Factions til Guild Wars. I den anledning, inviterer jeg våre lesere og forumbrukere til å komme med spørsmål, enten det måtte dreie seg om Guild Wars generelt eller Factions. Spørsmål sendes på mail til: [email protected] N.B. Det er ikke sikkert jeg får muligheten til å stille alle spørsmålene dere eventuelt måtte ha, men jo mer interessant og bra formulert spørsmålet er, jo større er sjansen for at du får svar på det du lurer på. Spørsmålene og svarene vil bli presentert i en artikkel på Gamer.no de påfølgende dagene etter at jeg kommer hjem. Endret 17. februar 2006 av EmmJay
DurinVIII Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Da har jeg sendt et spørsmål. Dette blir spennede.
Morfiril Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Mine spørsmål kommer samlet med andre spørsmål fra Amaranth fra guildwarsnorge.net
Aleksander9175 Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 en ting jeg lurer veldig på er om man kan ha mere enn 4 charactere, blir så jævlig forbannet av at jeg bare kan ha 4 charactere når det finnes 6 professions!! har en mesmer, warrior, monk og necro, skulle gjerne hatt ranger og elementalist også!
TST Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Takk for gode innspill. Nå har vi publisert artikkelen: http://gamer.no/feature/pc/ekspansivt_guild_wars/23916
Anbefalte innlegg