Gå til innhold

Hvilke FPS spill er verdt å kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, begynner å bli bittelitt lei World of warcraft og tenkte en god solid pause med litt FPS skulle gjøre susen, men jeg kan ikke si at jeg er så "inn" i hva som er hot om dagen. Jeg har BF2 men vel..liker vel ikke helt den slags Fps.

Så vær så gode å kast haugevis med forslag min vei ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hva du liker, men det beste og mest populære FPS'ene (Singelplayer) er:

F.E.A.R.

Half-Life 2

Far Cry

Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay

Disse holder høyt nivå visuelt, lydmessig og ikke minst er gameplayet topp. Skal nevnes at dette er ikke-realistiske fps med et snev av sci-fi.

Skrevet

Prøv F.E.A.R

Jeg går ikke ut etter det er mørkt lengre, men et vanvittig bra spill. Slowmo er bare en imponerende effekt. Noe av den beste fiende A.I jeg har sett i en fps og.

Farcry kan og annbefales, litt dårlige A.I men noe mer åpne landskap.

Skrevet

Fear er dritbra, trodde ikke jeg heller skulle tørre, men skytescenene der gjør at du glemmer den slemme jenta :)

Men det aller beste skytespillet noensinne, som fortsatt er min favoritt, selv etter alle de nye spillene med bra grafikk, er "half-life", den aller første versjonen.

Tjohei, det var tider det.

Skrevet

Half-Life 2 er helt klart det beste FPS noensinne. Men det har du vel spillt! Hvis ikke har du gått glipp av noe!

Far Cry er også bra.

Skrevet

vet kanskje mange av disse er allerede sagt men her er min liste

Half Life 2

Call of Duty 2

Far Cry

Need for speed most wanted

F.E.A.R.

Counter Strike

Battlefield 2

Skrevet (endret)

Mente bare at sp delen er genial... Sopphue ^^

Føyer like gjerne Hidden & Dangerous 2 til lista... Gøyeste WW2 spillet jeg vet om. Koster bare en hundrings i tillegg ^^

Endret av Northern
Skrevet
Call of Duty 2! Genial sp... FEAR au ;)

5620407[/snapback]

uenig der,eg synst faktisk at einern var bedre. :)

5620659[/snapback]

Enig. Eineren og United Offensive var mykje bedre enn 2-ern, som var ein stor skuffelse.

Ellers så eg anbefala F.E.A.R. Sluttlevelen satte fader meg hjertet mitt i halsen... FPS aspektet var også veldig bra, og slow-mo genialt.

Eitt must buy. :)

Skrevet

1. Half-Life 2

2. Far Cry

3. F.E.A.R.

Hvis du ikke er kresen på grafikk anbefaler jeg deg at du skaffer Half-Life Generation, der får du med HL1 og to ekstra-pakker (som gir mange ekstra timer med morro) og Counter-Strike. Koster 99 de fleste steder (sånn ca. ihvertfall).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...