Gå til innhold

Tier 3 setta.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, de nye  setta fra AQ er sett med sett-bonuser, ikke enkelt deler. http://thottbot.com/?set=497

Det vet jeg jo. Men et ordentlig Tier set består av 8 deler og er ikke questrelatert.

Det der er ikke et Tier set. Det er bare et set for moroskyld for at ting skal se bra ut samme og ha litt ordentlig bonus. :p

 

Finnes mange set i WoW med set bonus, men det er ikke Tier set for det.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Og hvor har du det fra?

Se redigert post.

5621891[/snapback]

 

 

Greit nok, men hvor har du det fra at AQ setta ikke er tier 3? de er faktisk de beste setta i WoW, og AQ er den vanskeligeste instancen, og det passer ganske bra med at det hadde vært tier 3, siden det er en tier opp i vnakselighetsgrad etter BWL.

Lenke til kommentar
Greit nok, men hvor har du det fra at AQ setta ikke er tier 3? de er faktisk de beste setta i WoW, og AQ er den vanskeligeste instancen, og det passer ganske bra med at det hadde vært tier 3, siden det er en tier opp i vnakselighetsgrad etter BWL.

Som sagt. Et Tier set består av 8 deler. AQ settet er bare 5 deler og er heller ikke bedre enn Tier 2 set til PVE. AQ set er derimot bedre til PVP.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Greit nok, men hvor har du det fra at AQ setta ikke er tier 3? de er faktisk de beste setta i WoW, og AQ er den vanskeligeste instancen, og det passer ganske bra med at det hadde vært tier 3, siden det er en tier opp i vnakselighetsgrad etter BWL.

Som sagt. Et Tier set består av 8 deler. AQ settet er bare 5 deler og er heller ikke bedre enn Tier 2 set til PVE. AQ set er derimot bedre til PVP.

5621995[/snapback]

 

 

For tredje gang, hvor har du det fra?

Lenke til kommentar

I et intervju i New York Times (om jeg ikke husker helt feil) snakket en av utviklerne i Blizzard om Naxxramas Necropolis og at den vil introduseres i løpet av våren.

 

Utvikleren nevner også at det etter planen blir 18 raidbosser i NN og at instancen blir større områdemessig enn Undercity. Vanskelighetsgraden er den høyeste som er i det nåværende spillet og instancen regnes som en forlengelse av MC/BWL progresjonen. Han nevner ikke T3, men jeg finner det naturlig at når man ser det som en forlengelse av MC/BWL så blir det nok T3 drops der.

 

Og så vidt jeg har forstått er det planlagt opp til 11 tiers med armor (eller var det sjeldenhetsgrader...)? Jeg hørte/leste det ett eller annet sted for en tid tilbake. Så det er mye å gå på i forhold til ekspansjonen og evt nye level-økninger etter det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...