Veritas_ Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Fikk opp noe merklig når jeg skulle se på bygningsbrowseren til gauls. Det ene templet, det som står for erfaringen til soldatene, Epona går helt opp til level 5. Level 4 og 5 har ett bilde av en høyt utviklet barraks. Flere vært borti dette? Kan jeg bygge det selv om jeg ikke kan utvikle byen lengre en level 3?
DurinVIII Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Pussig. Vanilla R:TW? Ikke fikset på noen verdens ting?
Veritas_ Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Vanilla ja. Tror det kom etter den siste patchen.
DaWeed Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Dette er en bug i spillet. Sjekk spørsmål og svar nr 2 her
Portalol Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 hehe, "WARNING! This text should never appear on screen!" virker som en bug
Viking__ Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 hehe, "WARNING! This text should never appear on screen!" virker som en bug 5688783[/snapback] Noke lignande som skjer/skjedde når ikkje-romerske faksjoner holdt gladiator spel, som dei egentlig ikkje kunne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå