Gå til innhold

Supernatural - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fyfaen var hun skikkelig hotte dama besatt av en demon, big let down! men går, faen blir spennede og se hva den demon'n sin endgame egentlig er. også WTF Dean, jeg viste alltid at det var noe mer enn av de kreftene og den oppgava han fikk. Blir sinnsjukt spennede og se nå om det dukker opp fler abilitys.

Lenke til kommentar

Krefter? Hvilke krefter har han da? Har seriøst ikke lagt merke til det :p

Kongeserie! JÆVLIG kjipt at jeg ikke har sett episodene før sesong 3 i sesong 2.. Siste jeg har sett er når brødrene står og han ene er på vei til å si noe han andre ikke vet.. Noen som vet hvilken episode det er?

Lenke til kommentar

Veldig god førsteepisode av sesong 3, ENORMT! god andre-episode. Satt helt på kanten av stolen gjennom hele, gleder meg utrolig til fortsettelsen!

 

Og Sam hadde litt krefter i første sesong vel, som de såvidt beveget seg innom. Han drømte "visions" og hadde vel også telekinese i en episode?

Endret av Blib
Lenke til kommentar
fyfaen var hun skikkelig hotte dama besatt av en demon, big let down! men går, faen blir spennede og se hva den demon'n sin endgame egentlig er. også WTF Dean, jeg viste alltid at det var noe mer enn av de kreftene og den oppgava han fikk. Blir sinnsjukt spennede og se nå om det dukker opp fler abilitys.

 

Ja hvilke krefter er det det du snakker om? Du mener kanskje Sam?

 

Og jeg sier bare: WOW, det var èn kuuul episode, og kanskje den første Supernatural-episoden som har vært skikkelig creepy. Kred til alle ungene som faktisk virka demoniserte.

 

Men jeg trodde at moren døde fordi yellow-eyed ville ha alle ungene med abilities med i planen sin om å åpne den porten. Er det da noe mer i den planen enn vi har hørt om? Det virka kanskje litt søkt at hele den STORE planen med de spesielle barna osv. bare handla om å gå over jernbaneskinnene og åpne en port.

Lenke til kommentar

ja, mente Sam ;) Blander litt på navna av og til, blir mye navn og huske når man ser 80% av seriene som går ;P

 

jeg trur nok også det er mer i den planen til YellowEye demonen hadde, og kanskje de barna er mye mer spesielle enn hva de først antokk. Virker som om hun dama bare vil finne ut hvorfor de ble valgt og til virket formål det egentlig var, og deretter backstabbe Dean og Sam. Men det skal nok også dukke opp ei dame til som vi ikke har sett. Og det skal bli dama til Sam. Syntes det var bra kjemi mellom demon dama og Sam på starten " i like boys who are tall and dark;) "

 

Men ser virkelig fram til flere episoder nå, denna sesongen starta mye bedre enn forrgie spør du meg. Syntes egentlig ikke at s2 tok virkelig av før mot slutten, var mange filler episoder.

Lenke til kommentar

Ser også fram til episode 4, denna sesongen har starta fantastisk. Blir spennede når han fyren " husker ikke navnet, neger i fengslet " kommer ut, han er fast bestemt på at Dan er en spirit eller noe sånt. Selv om det ser ut som om Dan har mista kreftene helt, men er vel en grunn til at hun demon chick'n er så interessert i han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...