Gå til innhold

Supernatural - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har sett de fleste av episodene som går på norsk TV, og klarer ikke å like denne serien. Den er grei nok forsåvidt, men så utrolig forutsigbar, og den feiler når det gjelder "suspension of disbelief".

 

Det eneste som er interessant er dette med faren. Men det er sjelden man hører noe om det, og når det ikke handler om akkurat dette så er det som en serie som er hastig skrapet sammen for å tekkes et ungt og ukritisk publikum.

Lenke til kommentar
Jeg har sett de fleste av episodene som går på norsk TV, og klarer ikke å like denne serien. Den er grei nok forsåvidt, men så utrolig forutsigbar, og den feiler når det gjelder "suspension of disbelief".

 

Det eneste som er interessant er dette med faren. Men det er sjelden man hører noe om det, og når det ikke handler om akkurat dette så er det som en serie som er hastig skrapet sammen for å tekkes et ungt og ukritisk publikum.

6055927[/snapback]

 

 

Noen som vet vilke nr sist film var??

Lenke til kommentar
Har sett en god del episoder....å serien er crap....

5618808[/snapback]

 

Denne serien har gått en stund på TVNorge nå, og jeg tror dette er en suksess!

 

Personlig liker jeg denne serien veldig bra - bra "oppdarg" hver episode og selvfølgelig det overordnede målet!

 

Synes dessuten det er veldig fint den måten skusespillerene spiller følelser på -> de er "tøffe" gutter.

Kort sagt en super(natural) serie :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...