Gå til innhold

Hvilken spillskole bør jeg velge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil bare først nevne at jeg har bare hørt dårlig om noroff, så bare se på dette som en liten advarsel. Jeg kan desverre ikke linke til kilden, for det husker jeg ikke i farta, men for 2 år siden vurderte jeg noroff selv og leste endel om det på diverse IT forum, og fant somregel kun dårlig kritikk.

 

Anyway..

 

Spilldesign er vel egentlig ett veldig bredt tema..

Det er ganske vanskelig å få jobb innen spilldesign, har hørt det er en spilldesign skole i hamar, du kan jo ta ett googlesøk etter det, orker ikke finne link nå.

 

En annen ting jeg anbefaler er å finne en liten begrensning, en person kan ikke gjøre alt, så hadde vært kjekt å velge seg ut en ting du ville spesialisere deg som, feks 3d, programmering osv..

 

Programmeringsdelen er det kjekt å ha utdannelse som, 3d derimot er ikke utdannelse nødvendig, har lest endel stillingsanonnser fra diverse spillfirmaer siden jeg selv er interessert i slikt, og de som søker 3d designere driter somregel utdannelsen, en 3d designer med toppkarakterer kan fortsatt være en elndig til 3d design, samme som en selvlært person kan være knallgod. Eneste spillfirmaene krever er at du sender en demo med noe du selv har laget, liker de det er det god sjangs for at du får jobb, så skills teller, ikke utdannelse..

Det er 3d design da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...