værdama Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 (endret) Hei, meg og noen venner av meg skal starte nytt på hakkar realm men jeg vet ikke hva jeg skal være.. står mellom Troll Rogue eller Ud rogue? jeg driter i racials jeg vil ha utseende.. vil ha det som ser kulest ut i end-game. jeg vil gjerne skille meg ut fra alle andre.. takk Endret 13. februar 2006 av værdama
Sponis Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Troll ser helt forferdelig ut, uansett gear, velg Undead!
Bautastein Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 (endret) Den ene female troll modellen ser faktisk pen ut (ansiktskin). Den skiller seg samtidig ut ut. Prøv med Gult hanekam/hestehalehår og du får en modell med fint utseende. Dersom du i tillegg fjerner "støttennene" får du en som likner en human female. Undead er stygge, samtidig som du deler utseende med de fleste andre horde. Når det gjelder hva som ser best ut, er alt uansett subjektivt. Det som ikke er subjektivt, men fakta, er at veldig mange spiller undead. Det er også fakta at de er tynne og har synlige knokler; så får du bestemme selv om det er raft og fint eller om det er stygt. Endret 13. februar 2006 av Pinglebolle
Ciwie Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 UD Rogue er i hvertfall alt for mye brukt.. Velg Orc! ;D
Nstin Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 (endret) Troll rogue! De er fete. Female Troll rogue maybe? Edit: jeg har ingen anelse om hvorfor jeg skreiv "orc female" :S Endret 13. februar 2006 av Nstin
værdama Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 jeg valgte Femal troll jeg skjekket model viewer og fant ut at jeg kommer til og se ganske kul ut når jeg får noe SC og diverse.. vet at SC ikke er end-game men jeg måtte se hva jeg hadde muligheten til og få ganske fort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå