Goscinny Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Ja, nå har det utrolige skjedd; jeg er blitt litt misfornøyd med kjære Firefox. Jeg har nettopp formatert, og har installert FF på nytt. Da jeg tok mitt førstre scroll så jeg det: Det hakker, og skjermen flimrer litt! Aldeles fryktelig å se på! Noen som veit hva som er galt?
eJoJ Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 (endret) Har du lastet ned skjermkortdrivere? Nvidia ATI ** edit en link til en side jeg la ut eksisterte vist ikke lenger... Noen som veit om et sted omegacorner eksistere? ellers kan du skjekke om om hardware akslerasjon er stilt opp på fult... Endret 13. februar 2006 av eJoJ
Complexity Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Er ganske sikkert skjermkortdriverene du mangler ja
Goscinny Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 Ja, det er jeg også. Merket det da jeg skulle stille opp HZ-en på skjermen. Skjermkortet er integrert i skjermkortet, så jeg er ikke sikker på merke. Skal sjekke om jeg kan ha skrevet det ned noe sted.
Goscinny Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 Tok dette screenshottet før jeg formaterte. Noen som har en ide om hvilke drivere jeg trenger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå