Gå til innhold

Prisantydning på AMD 64 4000+ (SD)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal oppgradere til AMD X2 i løpet av noen uker og skal derfor selge min 4000+ cpu. Har en kollega på jobben som har litt lyst på den, men det kommer ann litt på prisen.

Var inn å tittet litt i prisguiden og der lå vel de nye på ca. 2800 og oppover, så hvis jeg tar et sted mellom 1800-2000 kroner for den så er vel ikke det helt ute å kjøre?

Er jo hele sju månder gammel, så jeg vil jo ha litt av det jeg gav for den for å si det sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, greit nok at du vil ha litt av det du ga for den... men... hw-verdi dropper drastisk med engang det er i hus.

Min far ville visst nok selge sin pc som kosta han 10000 i 2002, den har en salgsverdi av 1500-2000kr nå :)

Skrevet (endret)

Vel jeg ga 4000 og noen kroner for den for sju månder siden, så jeg har slått av over 50%. Vil ikke si at jeg er veldig grisk for å si det sånn.

Edit: Og nå vil jeg vel også si at det er forskjell på en el-kjøp pc (antagelig) som er fire år gammel og en sju månder gammel cpu som fremdeles yter meget bra...

Endret av Manx
Skrevet
Man får en splitter ny 4000+ med San Diego kjerne (du har den eldre clawhammer) for 2894,-

https://prisguiden.no/product.php?product_id=36856

Jeg ville ihvertfall ikke gitt mer enn 1500 for den. Sånn går det når man kjøper

det aller beste alt for tidlig :)

5597684[/snapback]

Jeg har San Diego og skal ikke selge den til deg ;)

@ Pritorian:

Godt spørsmål, den er uklokket...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...