Gå til innhold

EIZO FlexScan M1900, Ukens tilbud, noe bra?


Snabelkese

Anbefalte innlegg

Noen som har noen erfaringer med denne?

teknisk ser det mildt sagt bra ut. Har egentlig tenkt til å ligge i 2000-3000 klassen på ny skjerm, og tror vel egentlig 17" lcd holder for meg, men denne så fristende ut.

 

Noen som har synspunkter? Finnes det tilsvarende eller bedre i samme prisklasse eller om man går ned til 17"? burde jo egentlig det. spiller ikke, men ser film.

ellers blir det mest internett, musikk, kontorarbeid og sånne ting.

 

EIZO FlexScan M1900

 

eventuelt noen tester som ligger rundt? jeg fant ikkeno når jeg googla

Endret av cdguru
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eizo er jo kjent for å ha god kvalitet på sine produkter. Men hvis du ser på Samsung Syncmaster 930BF f.eks. så koster den akkurat det samme, men har bedre oppgitt responstid og lysstyrke.

 

Jeg ville hvertfall ha sett en test før jeg kjøpte. Fant dog ingen på nett.

Lenke til kommentar

I PC World Norge sin test av skjermer i nr. 2 2006 vant Eizo M1900 i klassen for 19-tommere.

 

Sitat fra testen:

 

For 19-tommerne kommer Eizo FlexScan M1900 best i test på grunn av bildekvalitet, også prisen er ikke til å komme forbi. Denne skjermen har riktignok ikke like mye funksjonalitet som de andre skjermene, men leverer likevel testens beste bilde. Og det er jo tross alt det som er viktigst når alt kommer til alt.

 

Pluss:

Fargedybde. Bildekvalitet. Mye Ytelse for pengene.

 

Minus:

Dårlig høydejustering. Litt dårlig vertikal innsynsvinkel. Etterlyser bedre programvare. Ikke pivot.

 

Johannes

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...