Gå til innhold

Råeste Hovedkortet å få


svanevik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Valget mitt ville ha vært: MSI K8N Diamond. Synes DFI er oppskrytt. Greit det har en hel del bios instillinger og at man kan øke spenningen på minne til 4 volt, men det har også svakheter som idiotisk layout og i mitt tilfelle elendig kvalitet.

5605394[/snapback]

 

Hvorfor har det nye DFI Expert kortet idiotisk layout. alle chisett vann blocker passer og rammen ligger vell på en fint sted,?

Lenke til kommentar
Jeg er på jakt etter et nytt, rått og stabilt hovedkort med god ytelse overalt.

 

Har sjekket en del tester og slikt på hw.no og enkelte andre sider.

 

Men er litt vanskelig og bestemme helt...Lurer på lesernes meninger om dette...

 

Mvh naiao

5595612[/snapback]

 

1. Hvilken prosessor har/skal du bruke.

2. Hvilken Socket skal du bruke.

3. trenger du AGP eller PCI-E

4. Hva skal det brukes til.

 

dette er ting du burde ha med i førsteposten samt titelen dersom du skal få noen svar og unngå at posten din blir slettet :)

Lenke til kommentar
Valget mitt ville ha vært: MSI K8N Diamond. Synes DFI er oppskrytt. Greit det har en hel del bios instillinger og at man kan øke spenningen på minne til 4 volt, men det har også svakheter som idiotisk layout og i mitt tilfelle elendig kvalitet.

5605394[/snapback]

 

Hvorfor har det nye DFI Expert kortet idiotisk layout. alle chisett vann blocker passer og rammen ligger vell på en fint sted,?

5605430[/snapback]

 

Tenker da på chipsetviften som tar borti skjermkortet. Videre er det Realtek lydchip. DFI er sikkert bra for de som lever for OC men skal du ha kvalitet velger du MSI :thumbup:

Lenke til kommentar
Valget mitt ville ha vært: MSI K8N Diamond. Synes DFI er oppskrytt. Greit det har en hel del bios instillinger og at man kan øke spenningen på minne til 4 volt, men det har også svakheter som idiotisk layout og i mitt tilfelle elendig kvalitet.

5605394[/snapback]

 

Hvorfor har det nye DFI Expert kortet idiotisk layout. alle chisett vann blocker passer og rammen ligger vell på en fint sted,?

5605430[/snapback]

 

Tenker da på chipsetviften som tar borti skjermkortet. Videre er det Realtek lydchip. DFI er sikkert bra for de som lever for OC men skal du ha kvalitet velger du MSI :thumbup:

5605505[/snapback]

 

Kvalitet så velger du ASus vell, de nyeste Asus kortet er vell en god overklokker samt bra utesende og kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...