Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Noen som har noen programmer som ikke er så kjente som dem vil foreslå? Alt fra nyttige programmer til rene underholdningsprogrammer. Er ikke ute etter et spesifikt program. Jeg sitter kun å kjeder meg og har lyst til å leke meg med noen alternative programmer. Man kommer jo stadig over nye programmer som er knakanes gode men som kun "eliten" (les: nerdene) bruker. Kom med navn og linker folkens!
Mythos Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Hvis du ikke har drevet med programmering vil jeg anbefale Microsoft Visual Studio Express Basic eller C#. Det er gratis og kan faktisk være ganske morsomt. Videoer og ebøker for opplæring er også tilgjengelig. Både morsomt og lærerrikt på en gang;-) http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/default.aspx Kanskje ikke ukjent og nerdete nok for deg?
Lars-H Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Google Earth ja.. Photoshop (30 dagers trial?). Jawbreaker (lite spill som er på bl.a PDA'er) - blir hekta Egentlig en bra tråd
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Hvis du ikke har drevet med programmering vil jeg anbefale Microsoft Visual Studio Express Basic eller C#. Det er gratis og kan faktisk være ganske morsomt. Videoer og ebøker for opplæring er også tilgjengelig. Både morsomt og lærerrikt på en gang;-) http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/default.aspx Kanskje ikke ukjent og nerdete nok for deg? 5594508[/snapback] Hmm.. Det skal jeg kikke på ila morgendagen. Drev endel med programmering før (pascal) men har glemt det meste.
Goliath Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 SketchUp! ..tidsfordriv deluxe..lag 3D sketcher av rommet ditt, huset ditt osv..
Pilot_ Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Her finnes det alltid rom for fordypning: Photoshop 3d Studio max SketchUp
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Google Earth ja.. Photoshop (30 dagers trial?). Jawbreaker (lite spill som er på bl.a PDA'er) - blir hekta Egentlig en bra tråd 5594774[/snapback] Google earth er bare genialt. Testa det før google kjøpte det opp (Keyhole het det vel da?) Ga tråden skulle jeg mene at flere har interesse av. Altid morsomt å se hva andre bruker utav slike mindre vanlige programmer. Fikk ideen etter å ha sett denne tråden samt etter å til stadighet ha kommet over endel forskjellige programmer som jeg ser når jeg er på besøk hos andre.
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Her finnes det alltid rom for fordypning: Photoshop 3d Studio max SketchUp 5594826[/snapback] Hehe.. Photoshop er jo et skikkelig tidsfordriv program. Begynte med det for 5-6 år siden og lekte meg og man blir jo bare aldrig utlært i det programmet! Finner jo nye ting hele tiden. SketchUp har jeg lekt meg litt med når jeg har drevet med case modding. Men fikk egentlig aldrig tid til å lære meg det grunnleggende skikkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå