MiniGod Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 (endret) Her er ett bilde! Dette skjer ofte!! Oftest med Valve spillene, men mye ellers og!! Hva er grunnen? Hadde litt liten plass på Emnetittel... Bedre no? Endret 12. februar 2006 av mini god
Matsemann Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 (endret) Kan du plz fjerne bildet? Eller lage thumb eller linke til det? Alt jeg ser er bildet som stikker langt ut, og litt av selve forumet (en bug hos gamer, tror jeg skriver et innlegg om den). Det store bildet gjør at jeg ikke ser hva noen andre har skrevet, bortsett fra de siste ordene en eller annen moderator har skrevet. Og så kunne jeg akkurat treffe hurtigsvarknappen. Det rare er at det ikke kommer scroll eller noe... Oi, fikk et problem med å sende denne EDIT: Takk Nå kan jeg lese problemet hans. La for øvrig inn en post med screenshots i forslag og feilmeldinger. Endret 12. februar 2006 av matsemann1
Matsemann Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Prøv denne: http://support.steampowered.com/cgi-bin/st...li=&p_topview=1
MiniGod Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 Men dette skjer også i andre spill! Hva da?
Laserlasse Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Har også opplevd dette problemet. Jeg kjørte MemTest 386 og et par andre programmer som tester minnet (De står også beskrevet på Steam siden). Jeg fant feil på minnet mitt, og byttet ut de defekte minnebrikkene. Etter dette har jeg ikke opplevd det i noen spill, men jeg vet ikke om det har noen direkte sammenheng. Hvis du ikke finner noen feil på minnebrikkene, eller hvis du vil prøve noe annet først, foreslår jeg at du kjører en scan på maskinen med Lavasofts AdAware og evt. kjører en virussjekk og tilsvarende - det kan tenkes at det er noe som ligger og kødder med maskinen din.
KristianF Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Minnet kunne ikke være "Read". meldingen fikk jeg hver gang jeg lukka IE før. En formatering og reinstallering av windows fixa problemet
MiniGod Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Skrevet 14. februar 2006 hehe... har faktisk vurdert å reinstallere windows fra før!! Håper det funker! Du cetram?... Hvordan skjekker jeg om det er noe feil med minnebrikkene?
Bertelsen Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Hvordan skjekker jeg om det er noe feil med minnebrikkene? 5605799[/snapback] MemTest 386, google deg til det.. Du skal sikkert la det programmet kjøre et par timer av seg selv, så kommer det frem om det er noe feil med minnet ditt.
MiniGod Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Skrevet 14. februar 2006 (endret) k... Takk! skal prøve! Edit: Kjører no!... går det an å se hvor langt den er kommet i % / Hvor mange "Pass" er det? Endret 14. februar 2006 av mini god
Bertelsen Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 (endret) Husker ikke helt, men det jeg gjorde var å la den kjøre 3 timer eller noe, å så sjekket jeg om det sto noe. EDIT: mener å huske testen går evig jeg.. Bare la den gå litt. Endret 14. februar 2006 av Bertelsen
Bertelsen Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Joda, bare les i readme'en først, kanskje det kan være skadelig. Tviler egentlig, men man vet jo aldri..
MiniGod Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Skrevet 14. februar 2006 hmm... når jeg skjekket nettopp var den ikke her!!... programmet kjører ikke lenger!! Hva betyr det?? Ingen feil?
Bertelsen Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Hmm sikkert, du får lese readme'en da vettu. Ellers kan du jo prøve på nytt..
MiniGod Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Skrevet 18. februar 2006 Fikk nettopp en melding om at Minnet kunne ikke være "Written", fra fraps!! hem.... hva kan det bety?
Laserlasse Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Foreslår at du hiver inn spørsmål på Hardware delen av forumet om dette istedenfor her, det er mer relevant der, og det finnes sikkert flere der som kan svare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå