Gå til innhold

skjerm som flimrer


Urgh

Anbefalte innlegg

Sliter med at skjermen min flimrer etter at jeg formaterte hardisken.

Tidligere var ikke dette noen problem.

Har prøvd å innstalere drivere for skjermen men det vil fremdeles ikke fungere.

har en sony 17" multiscan g200.

 

Jeg skiftet til en compaq skjerm, da var alt ok. Pcen fant selv ut hvilken type skjerm som var plugget i. Når jeg da skiftet tilbake uten å restarte flimret heller ikke sonyen. Men ved første restart var problemet der igjen :hmm:

 

Noen som kan hjelpe meg ? Begynner å få meget vondt i hode av denne flimringen :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sliter med at skjermen min flimrer etter at jeg formaterte hardisken.

Tidligere var ikke dette noen problem.

Har prøvd å innstalere drivere for skjermen men det vil fremdeles ikke fungere.

har en sony 17" multiscan g200.

 

Jeg skiftet til en compaq skjerm, da var alt ok. Pcen fant selv ut hvilken type skjerm som var plugget i. Når jeg da skiftet tilbake uten å restarte flimret heller ikke sonyen. Men ved første restart var problemet der igjen  :hmm:

 

Noen som kan hjelpe meg ? Begynner å få meget vondt i hode av denne flimringen :dribble:

5592158[/snapback]

 

Dette var det første jeg prøvde.

Lenke til kommentar

Hei du, jeg fikk samme problemet som deg etter at 19 tommeren min begynte å brenne. Så jeg ble nødt til å bruke min 17 tommer skjerm istede og da jeg koblet den til pc'n flimret det som faan og det gikk ikke an å justere hertzen, prøvd å installer nye skjerm dirvere og skjermkort drivere men det hjalp ikke. Etter å ha brukt 17 tommeren i 5 timer med flimring ble jeg gal og bestemte meg for å ta ut skjermkortet som var det eneste utveien for å bli kvitt flimringa. Tok ut skjermkortet og skjermen ble som normal og det gikk an å justere hertz :)

 

Men siden skjermen flimrer når jeg bruker skjermkortet har jeg bestilt meg en ny LCD skjerm med DVI og nytt skjermkort med DVI. Men det er sikkert en utvei, bare vent og se om noen andre svarer deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...