Zetec Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 (endret) Svigers har mac, men når han sender bildene til meg på mail får jeg ikke åpna de på PC'n (hverken i browseren eller i Photoshop). Får kun denne feilmeldingen: "Could not open because a JPEG marker segment length is too short (the file may be truncated or incomplete" Filnavn: IMG1346kopi.JPG Er det noe han gjør feil i overføringen fra kameraet til MACen? Har prøvd å rename i alle mulige varianter. Endret 11. februar 2006 av Zetec
epifant Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Har han prøvd å maile dem til deg på nytt? Når jeg jobbet på trykkeri vet jeg vi hadde pes enkelte ganger med at filene ble "ødelagt" i overføringen uavhengig av plattformen de ble sendt fra. Som regel med EPS eller PostScript, men det fungerte å sende dem på nytt en gang eller tre. Regner med svigers bruker OS X? Har aldri opplevd noe liknende selv ihvertfall. Hos meg har det alltid skyldtes at jeg glemmer å legge til filendelser, ettersom OS X ikke bryr seg stort om dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå