Gå til innhold

Battlefield 2 avslutter!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvilken patch har du installert? Den store 1.2 patchen på ca 300MB, eller incremental fra 1.12?

Patchene kan du laste også laste ned fra battlefield.no. Det gamershell.com "reklamerer" for øverst under Downloads er incremental patchen. Burde gå raskere også fra Battlefield.no.

Endret av _MrMilo_
Skrevet

hvis du bruke avi porten og byttet om til en dvi port så kan det ha noe å si.

Jeg bruker vanligvis en crt monitor også prøvde jeg en 19" lcd skjerm på en anna utgang på skjermkortet og da ble alt svart akkurat som du nevner.

Det jeg gjorde var å fikse meg en converter og brukte den gamle porten og voilâ det funka.

Skrevet

Jeg har det samme problemet, jeg starter BF2 så kommer den logoen så blir det mørkt og blinker en gang, så går det tilbake til windows! Jeg har prøvd alt det som står her, untatt å uinstallere, må vel gjøre d. F*** det funka da før i dag :hmm:

Beholder jeg ranken min hvis jeg uinstallerer??

Skrevet (endret)

Hei på dere!

Jeg lastet ned 1.2 patchen fra File Shack. Meget fin side uten reklame og drit, seriøs og har det meste av demoer o.l.

Patchen derifra funket fint! Merk deg at du må lage brukernavn og passord og at det koster ingenting :)

Lykke til!

Endret av onyX
Skrevet (endret)

Nei, ikke Mercury.

Se på toppen til høyre og lag kun brukernavn og passord. Mercury koster, ikke lurt å bli medlem av det.

Så laster du ned, ikke fra Mercury serverne, men fra de vanlige.

Forresten, patch direkte til 1.2! Ikke fra den første og oppover, direkte :)

Endret av onyX
Skrevet

Kan du ikke formatere hele Windows da? Få opp allt av nye drivere fra hovedkort til det minste komponent som skulle trenge det.

Ta backup av tingene dine også. Naboen hadde problemer med BF:2 slik som deg, og en grundig formatering hjalp på.

En formatering skal gjøre susen skjønner du, da er hele PC ''restartet'' og klart til ny bruk fra starten av. Og pass på hva du installerer ellers av programmer. Sjekk om du har Spyware også :)

Lykke til.

Skrevet

har hatt pcen i 4 uker og har ikke vært på lan med den enda og virusprogram, og spyware program kjører og har på firewall.

Men venter litt, skal på dataparty og der spilles det uten patcher.(patchen som er på spillet når du instalerer)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...