Gå til innhold

Battlefield 2 avslutter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag satt jeg opp den nye skjemen min (samsung 930bf), da jeg endelig hadde fått den opp var jeg spent på hvordan den ville "yte" i bf2, så jeg startet opp spillet. Først kom den vanlige svarte skjermen, så avsluttet det seg. Jeg åpnet oppgavenbehandling, men stod ingenting om bf2.exe.

Hvorfor skjer dette? Jeg har prøvd å installere spillet på nytt, men hjelper ikke :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det hatr vel noko med at hz er annerledes på den nye skjermen, og det er det som foråsaker det.

5589204[/snapback]

Det er nok det ja. Hvis han hadde crt-skjerm før så hadde han helt sikkert høyere enn 60hz. Bare reinstaller spillet så skal det fungere fint :) . (det finnes en løsning på det også ved å redigere en fil, men det gidder vi vel ikke? :innocent: )

Skrevet

kompis hadde samme problemet. Det var at spillet prøvde å kjøre på 85Hz, og det klarte ikke LCD skjermen hans. Trikset er å slette "Battlefield 2" mappen som ligger i Mine Dokumenter. Og så hvis du ikke har gjort det, kan du slette mappa med instillingene dine i. Den ligger i BF2 folderen din, altså der spillet ligger.

Håper det var til hjelp.

Skrevet (endret)

Har akkuratt det samme problemet, bare at når jeg fikk pcen for ca 3 uker siden fyrte jeg opp bf2, og gikk glatt, men skulle starte det i går så kom bare battlefield 2 logoen opp, skjermen ble svart som den skal men så datt jeg ut i windows igjen.

Slettet mappen i mine dokumenter også. :ermm:

Endret av snaxxor
Skrevet (endret)

Nå funker det ikke igjen!

Battlefield 2 ikonet kommer opp og det blir svart så detter jeg ut i windows igjen :cry:

Har lyst til og prøve den ut nye patchen

Endret av snaxxor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...