FenrisC0de Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Vel, dette er et problem som bare oppstår på Laptop`en min, og jeg har nylig formatert den og problemet er der fortsatt! På enkelte sider så får jeg følgende feilmelding. Not Acceptable An appropriate representation of the requested resource /wwww could not be found on this server. Dette er et problem som skjer på noen bestemte sider, men har ikke hørt om noen andre som har hatt problemer med disse websidene.. Noen som har en løsning?
FenrisC0de Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Skrevet 11. februar 2006 ingen som vet? Er utrolig irriterende, spesielt siden det skjer I Opera også.. Som sagt har jeg nettopp formatert, så jeg har ikke anelse på hva det skyldes!
FenrisC0de Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Skrevet 12. februar 2006 som sagt har jeg byttet nettleser, og formatert hele maskinen, så ja.. tror ikke cookies er problemet desverre
FenrisC0de Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Skrevet 12. februar 2006 nope, ingenting.. problemet oppstår uansett hvor jeg er (har koblet meg på flere steder)
Pingla Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 ....Dette er et problem som skjer på noen bestemte sider...Noen eksempler på disse sidene? Står om 406 error her, men det ga ikke meg så mye: http://www.internetseer.com/help/error.xtp#4xx HTTP/1.1 er nevnt i denne teksten, prøv å endre på oppsettet av dette i nettleseren din. Prøv ulike oppsett, min Internet Explorer er satt opp slik for HTTP 1.1 settings:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå