random_user Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Hei Jeg lurer på om hvordan jeg skal få formatert windows XP uten og bruke den formateringen som kommer når man setter inn xp cden? Det er C: disken som skal formateres. Har prøvd med ledeteksten og skrevet: Format C: men da kommer det opp at den kan ikke formatere siden den blir brukt. Takker for all hjelp
SirAmp Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 da har du bootet til ledeteksten fra disken... lag den en bootable diskett eller cd hvis du har kvittet deg med floppy for 8 år siden
random_user Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Skrevet 10. februar 2006 da har du bootet til ledeteksten fra disken... lag den en bootable diskett eller cd hvis du har kvittet deg med floppy for 8 år siden 5584964[/snapback] ok men hvordan lager jeg det?
random_user Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Skrevet 10. februar 2006 Hvorfor kan du ikke bruke CD'en? 5585704[/snapback] pga jeg skal ha instalert windows 2000 advanced server og da må jeg fjerne Win XP
Hårek Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Skjønner ikke den begrunnelsen. Tror du det betyr noe at XP allerede er installert på disken? Hvis du booter en CD med Windows, uansett versjon, så bruker du vel den til å formatere. Dessuten kan du bruke XP CD'en til å formatere, det er jo bare å avbryte installasjonen etter formatering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå