Gå til innhold

Ødelagt Logitech Momo Racing Force

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge hatt et Logitech Momo Racing Force ratt. Er storfornøyd, og det har alltid funket frem til litt siden. Då begynte gasspedalen å tulle med meg.

Det som skjer er at man gir full gass, så gir det ikke fullt utslag på aksen.

Virker som pot-meteret er ødelagt.

Jeg har sjekket det jeg kan sjekke, så ikke fortell meg at jeg skal installere nye drivere, rekalibrere enheten, skru opp å sjekke eller hva det nå skulle være. Jeg har nemlig gjort alt dette.

Det jeg lurer på, er hvordan jeg skal gå frem for å evt. få fikset dette (mest sannsynlig nytt pot-meter). Ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har lenge hatt et Logitech Momo Racing Force ratt. Er storfornøyd, og det har alltid funket frem til litt siden. Då begynte gasspedalen å tulle med meg.

Det som skjer er at man gir full gass, så gir det ikke fullt utslag på aksen.

Virker som pot-meteret er ødelagt.

Jeg har sjekket det jeg kan sjekke, så ikke fortell meg at jeg skal installere nye drivere, rekalibrere enheten, skru opp å sjekke eller hva det nå skulle være. Jeg har nemlig gjort alt dette.

Det jeg lurer på, er hvordan jeg skal gå frem for å evt. få fikset dette (mest sannsynlig nytt pot-meter). Ideer?

5584269[/snapback]

akkurat det samme har skjedd meg... samme ratt! *hummm*

jeg pleier å dra ledningen til pedalene ut og sette den i igjen... det pleier å gjøre susen, men det er jo jævlig irriterende... går jo litt tid før man skjønner at den ikke gir fullt og da taper man XD

Skrevet

Dette er et problem som går igjen på MOMO rattene, og du kan gjøre forskjellig for å fikse det. Jeg har forresten hatt samme problem selv.

Her er en nyttig link angående temaet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...