Xabi-Alonso Skrevet 10. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 Har et problem med: Jeg er tydelighvis på nettverket, da jeg kommer på internett og finner mine kamerater på spill som CS, men når vi prøver og søke etter hverandre i windows, for f.eks. fildeling, så finner jeg ikke de og de finner ikke meg. Noen som har noen tips ? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 10. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 Har dere aktivert enkel fildeling? Åpnet brannmur for dette? Lenke til kommentar
Xabi-Alonso Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 hvordan gjør jeg det ? =/ Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 10. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 For å dele filer, åpne utforsker (explorer), høyreklikk på den mappa du vil dele, og velg deling og sikkerhet (sharing and security). Velg del mappa. Brannmuren er mer iffy - det spørs hvilken brannmur du/dere har. Lenke til kommentar
Xabi-Alonso Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 åja, sånn fildeling ja. Da veit jeg det, kan det ha noe å si? at jeg ikke har delt noe selv? har vel den vanlige brannmuren som er i windows, men har skrudd den av. Lenke til kommentar
Xabi-Alonso Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 fant enn sånn kofig, og åpning av fildeling i brannmuren nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå